Pale Shade Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Min gamla avatar försvann när sidan byte design (vilket jag tyckte var trist eftersom jag gillar just den avataren väldigt mycket) och nu har jag valt en ny... men den funkar inte, filen i fråga är 80x52 pixlar kravet var max 80x80, den är 5.26 kb stor kravet var mindre än 7 och filen är av jpg format kravet var jpg, gif eller png... alltså har jag med min fil uppfylt kraven och de borde funka men jag får hela tiden upp meddelandet "Filen måste vara av jpg, gif eller png format" vilket jag finner mycket underligt... har nån annan samma problem eller har haft samma problem och vet hur man fixar det får mycket gärna lämna nårra rader, all hjälp uppskattas tack på förhand // P.S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Jag skulle göra så att jag hostar den på en sida som tillexempel Imageshack eller Photobucket sen länka till sidan istället för att ladda upp den direkt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 att jag inte tränkte på de... tack ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 yay!! nu funka det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 YATTA!! Snygg avatar. Sry att jag gick offtopic Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Tack ;) :D :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg