Zruka-Chan Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 jag kan inte ladda upp min avatar den är 45 x 34 pixels, den var först 7 kb, men det stod att det inte gick för att den var för stor, sen ändrade jag till 4 kb men det går inte ändå >:) varför går det inte? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Står det fortfarande att den är för stor? Hur gjorde du för att "ta ner" den till 4kb? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet april 15, 2004 Anmäl Share Skrivet april 15, 2004 Har du provat att ta bort den gamla innan du laddar upp en ny? Vilket filformat är det du förwsöker ladda upp? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet april 16, 2004 Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 Hur ska den se ut och i vilka format och storlekar står det någonstans måste missat det?.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zruka-Chan Skrivet april 16, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 16, 2004 nu laddade jag upp en annan som var mycket bättre, så jag behöver ingen hjälp XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg