Majin_Vegeta Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 skulle någon vara intresserad av att köpa anime av mej? har massvis av olika titlar..har också massa vhs.... funderar på att sälja allt... gör det vart 3e år. har även en del böcker... orkar inte skriva ner allt..så om ni vill veta mer om någon titel skriv här då... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 det vore trevligt med en liten lista... det behöver inte finnas några detaljer, bara titlar. Har du någon NGE anime så är jag intresserad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 med böcker menar du manga då? Eller är det just böcker du pratar om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 med böcker menar jag manga.. ja... jag ska göra en lista...det kommer så fort jag får tid... blir en låång lista... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Låter intressant. Lägg upp en lista omedelbums. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 23, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 Låter intressant. Lägg upp en lista omedelbums. Whatever he said... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 29, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 sorry att det tog så lång tid.. men har är lite av det jag vill sälja. spel ps2 Dark cloud 1-2 400:- Dot Hack 1-4 700:- recident evil 2 200:- playstation spel Breath of fire 3-4 800:- Suikoden 1-2 1700:- Elemental Gear"usa" 350:- brave fencer musashi 250:- Final fantasy 8 200:- det kommer en lista på en del anime snart. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 Lista dina DVDer! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg