Miyuki Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Paint only here! ^___^; slarva fritt :3 http://img.photobucket.com/albums/v157/Miyuki_maid/yuriohyeah.jpg X3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 öööhmmm... inga kommentarer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Du kanske skulle ha lagt in en varning för det där i rubriken. Det finns en del ganska unga personer här på anime.se. Tomado är t ex. bara nio, jag tror inte hans föräldrar är alltför glada i den där bilden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Instämmer med ovanstående. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Ehm, snygg bild för paint! :O.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Det var riktigt snygg för att vara Paint. Gillar motivet, men hon den blåhåriga böjde kroppen på ett underligt sätt. Söt bild iaf. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet mars 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 My god, hur känsliga är folk egentligen? Vad är d för fel på naket? Ser d inte som en ful sak precis. Tack för kommentarerna ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 felet är att det är minderåriga på forumet som sagt. och vi vill ju att det ska vara trevligt för alla att vistat på forumet. dock så är det inge fel på bilden men en mera "varnande" varning vore att föredra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet mars 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Det är en paintbild ;) ingen hardcore-porrbild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Det är en paintbild ;) ingen hardcore-porrbild.' Hardcore porrbild är precis var det är skillnaden är att den är tecknad, vilket jag tror inte spelar sån stor roll... sry att jag är jobbig mot dig men editera rubriken med en kraftigare varning så ska jag vara tyst ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Najs oxå, visste inte att det var såå naket! Bajs oxå, nu vet ju typ hela sidan om att lille jag e så liten. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrippa Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 du har ju sagt själv att du bara är nio år också Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Jup, de vet jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xorlon Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Haha, skönt motiv ^^ För att förska ge lite konstruktiv kritik, så skulle det vara att vinkeln den blåhåriga tjejen har är lite skum, hon skulle nog setts mer bakifrån, eller hur man skall uttrycka det ;) Snyggt ritat annars, om än ett udda motiv :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 eh? okej... varför? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbogunnar Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 snyggt för att vara i paint... en sak bara, hon som.. ehm, tar emot, hennes bröst tycker jag är för högt uppe, och pekar utåt lite för mycket tycker jag... om du föreställer dig en punkt precis nedanför halsen så ska brösten vara i en 90 graders vinkel från den, men i din bild är vinkeln säkert 130 grader... sen så är hennes högra arm för kort också... men annars fint ;) ninjaedit: repet som tjejjen har runt brösten borde faktiskt dra ihop dem... nu är dom ännu längre ut än normalt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 24, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 24, 2005 bra bild för paint. Söta motiv, riktigt gulligt ;) Dock så blev jag något chockad :D men vande mig efter nåra minuters tittande på den :3~~ hehe.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Om du läser reglerna så står det att man inte ska posta "hentai" ecchi lite små snuskigt gör inget men hentai för mindre åriga :S ja tycker du ska posta dom på animanga istället dom gillar mer HENTAI för dom postar mer :P tänk på tomado som ä 9 år (hihi) han kankse ä värsta perverset på grund av dej :P sjkälv så fyller ja 13 i sommar! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Om du läser reglerna så står det att man inte ska posta "hentai" Det får man, bara man utfärdar en varning i rubriken och länkar till bilden via en vanlig textlänk. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet mars 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 D är en hård värld, barn ska itne växa upp i nån skönmålad version ~_^ smådetaljer var inget jag brydde mig om precis, som vinklar, skuggor, m.m. Som sagt, paint är meningen att d ska bli slarvigt i! More to come. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet mars 31, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2005 Snyggt för att va paint >:( Däremot va det ganska mycket gnäll på vissa. Blir inte så trevlig stämningen när alla ska leka små-moderatorer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet april 1, 2005 Anmäl Share Skrivet april 1, 2005 Najs oxå, visste inte att det var såå naket! hehe verkar som tomado vill vara lite busig ibland >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet april 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 naket är vackert! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Skrivet april 22, 2005 Anmäl Share Skrivet april 22, 2005 Folket kräver mer naket och mer bilder!!! gärna en bildserie! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet april 25, 2005 Anmäl Share Skrivet april 25, 2005 Störtskön bild ! *applåderar* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg