Spirit_Beast Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 ... ska fixa lite mer bilder Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Hmmm, jag tycker du ska direktlänka till de bilder som du vill ha critts om, att länka till alla bilder sådär gör att inte många kommer att orka svara, inklusive jag Länka dock inte till de bilder du ritat av, de som är helt dina välj dom! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 hm... låt mig gissa, du har läst Cathy Coope's bok om hur man tecknar manga, för den stilen känner man igen var som helst. Det är viktigt att man utvecklar "en egen stil" om man bli en bra tecknare. Jag säger inte att det är fel att läsa böcker om att teckna, och den bopken är säkert bra att utgå ifrån om man är total nybörjare. Jag läste den bl.a. för att lära mig mer om tuschning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spirit_Beast Skrivet mars 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 min kompis köpte den boken..och den är ganska så kul... och mina figurer är lite bättre än dom i den boken. men jag gilllar ögonen... hmm.. nåja... och alla figurer är inte som dom i boken.. huhum.... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 hmm... va ju ganska snygga teckningar du har gjort! --...whahahaha hmm... gillade vegeta teckningen..den va bra gjort.. och pilot snubben... han va cool. Keep up the good work girlie girl! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spirit_Beast Skrivet mars 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 aaaw... tack så mycket, :D vadå tecknar du också? kan jag få se något av det du har gjort då majin vegeta?? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Spirit_beast så gott som alla här är tecknare, och nästan alla har ett eget "galleri". måste säga som de sa tidigare att du borde jobba lite utan böcker, tutorials och istället bara rita av (verkliga personer) som du skulle gjort det i manga stil. men man ska för den delen inte snåla med guide lines. ^^ lycka till ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spirit_Beast Skrivet mars 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 alltså det kanske är två teckningar på min sida som är inspererade av boken "så tecknar du manga" men dom andra är mina figurer som jag har gjort själv!!! ;) *lägg ner* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 jag tycker det ser bra ut, lite småfel bara. Och på de flesta bilderna syns det inte att du har använt boken, som du säger har du förmodligen bara använt den på två också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus_com Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 Jag tycker det ironiska här är att Mustela är den som först drar upp det om boken. Varför? För att mer eller mindre alla bilder han postat här ser ut som han har följt saker i den boken. Men det är ju bara vad jag, och en hel del andra också iofs, tycker. ;) Men över till kommentar av bilderna istället. Första bilden så känns många kanter för hårda, och hans ansikte är lite översymmetriskt. Armen verkar också dyka upp från ett nästan slumpmässigt valt ställe. Fjärde bilden, händer och fötter. Femte bilden, kroppen.. -.¬ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spirit_Beast Skrivet mars 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 22, 2005 mjo jag har också sett det.. men men... jo jag ska snart lägga ut lite fler bilder. få se om ni gillar dom. ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg