Jaramide Skrivet januari 18, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 18, 2005 Verkar riktigt bra än så länge. Jag har inget emot teknarstilen, tycker att den passar mycket bra och som zimeon sa så utvecklas Fujishimas stil hela tiden. Jämför man de allra tidigaste Ah! Megami Sama med de senaste så ser man en ganska extrem skillnad :D För övrigt så är opening låten den bästa jag har hört på flera år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Job Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 De två första episoderna lovar gott för fortsättningen tycker jag.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet januari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 19, 2005 Det är bra att det är en tv-serie den här gången. Nu får det plats mycket mer i varje avsnitt vilket jag verkligen gillar. Vill också säga att de har gjort ett bra jobb med utvecklandet av serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Har precis sett episod 1-9 och fastnade totalt... Nu undrar jag... är det allt som finns? Kommer det mera? Isf när och var kan jag läsa mer om denna serie? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Beror väll på vilken du sett... om jag har hajjat de hela rätt finns de 2 eller 3 serier (vet inte säkert) den senaste finns bara i 9 avsnitt än så länge (ah! my goddess TV) (rätta mig om jag har fel någon) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Det finns 3 + en långfilm (AA! Megami Sama: The Movie) AA! Megami Sama / Ah! My Goddess AA! Megami Sama: Chicchaitte Kotoha Benridane / Ah! My Goddess: Being Small is Convenient AA! Megami Sama TV / Ah! My Godess! TV - som jag hört ska bli +20 episoder, åtminstone +10. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 AA! Megami Sama TV / Ah! My Godess! TV - som jag hört ska bli +20 episoder, åtminstone +10. Jag har hört att den ska bli 2 gånger 13 episoder lång. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pale Shade Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 den första som kom... när kom den e de nån som vet det? (har för mig att den har nårra år på nacken och jag tror jag sett den men jag e inte säker) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sosero Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Den första visades i japan 93-94. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Den första visades i japan 93-94. Visades och visades. Den första var en OAV, dvs. att den släpptes direkt till köp-media, på fem avsnitt. Mini-gudinnorna, som gick på TV, behöver man nog inte räkna in bland de andra. Och nu som sagt TV-serien. Både OAV:n och TV-serien är versioner på manga-berättelsen, men TV-serien tycks följa den mer troget. Om det är bra eller dåligt får vara upp till var och en. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Okej visste inte att det fanns mer än en som nybörjare jag är... Är Ah my goddess TV som jag sett... får se fram emot nya avsnitt då, Kanske se de andra serierna medans man väntar. Tack för infon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 AA! Megami Sama TV / Ah! My Godess! TV - som jag hört ska bli +20 episoder, åtminstone +10. Jag har hört att den ska bli 2 gånger 13 episoder lång. mm, de brukar ju ligga på 26 episoder, har för mig jag hört just det antalet inom denna serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg