Izzy Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Och kommentera inte hennes miffiga ansikte. En kladd som är färglagd, det är precis vad det är. http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... icolor.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse_Kroner Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Vilket "miffigt" ansikte hon har :P ;) (du bad om det) Men fin "kladd" annars Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Ser ut som attt det är chibi-stil så skorna ska jag inte säga att det är fel på ;P, men jag gillar färgvalet. annars ser jag inga fel med bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 jag tror att dina bilder skulle bli snyggare med lite mer hårdare konturer, bilderna ser lite suddiga ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Mustela: Ja, det är typ...chibi, min allra första faktiskt, så för att vara ett första försök är det kanske inte så dåligt? ikkari: Mycket möjligt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 argh! jag är sämst på att ge kritik.. För jag ser bara det fina i bilder :P Ser ut som en powerpuff och en ängel. Otroligt söt :3~~ btw miffigt ansikte? fint ju :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg