Dancing Moon Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Yay! Nu är det säkert, vi ska till Ghibli-museet i Tokyo Någon annan som varit där och kan berätta hur stort det är, så man vet ungefär hur lång tid vi ska planera in? Vi har en tid kl 10 på morgonen så jag hoppas det inte är helt tjockt med folk, vill ju gärna se nåt ;) Förstår man något om man talar nada japanska? Om inte annat kan vi väl se på bilderna... ^______^ Jag ska till Ghibli-museet *dör av nördig glädje* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 ÖÖhhmm... vad är Ghibli-museet för ngt? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Museum om studio Ghibli som gjort bl.a. Spirited Away, Nausicaä och Mononoke Hime. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Jag känner mig genast mycket klokare ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Nu blev jag riktigt avundsjuk, lova att ge totoro en kram från mig ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thursday Skrivet september 26, 2005 Anmäl Share Skrivet september 26, 2005 Nu blev jag riktigt avundsjuk, lova att ge totoro en kram från mig :) Indeed. Den där stora. n__n Här hittar man massvis med bra information om Ghibli-museét. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg