Izzy Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Vet inte om jag vågar kalla det för kladd längre...menmen. HUr som helst hoppas jag att den här inte är "ebbig". Jag kan då inte se några likheter... http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... yfairy.jpg Förresten, vet någo varför det inte går att ladda upp bilder hit från photobucket? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Snijsig bild du har där =3 Även om fötterna ser lite konstiga ut >.< Annars var den väldigt bra =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Fin bild. Dock tycker jag att fötterna ser lite konstiga ut, men bra jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Mycket möjligt, jag är sämst på att teckna fötter... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Ojojoj! Den var mycket fin! Förutom en sak, näsan, jag tycker den ser mer ut som en mustasch. Annars är det mycket fina detaljer på kläderna och håret är utmärkt. Bra jobbat ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Benen ser konstiga ut, fel fot främst på något sätt :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Nicu, mycket braa detaljer men högra foten e skum Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Hmm...som sagt kan jag inte rita fötter... de blev rätt så stora också. Hehe, på animanga sades det att håret såg ut som nudlan... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 oh sheit! Gud va vacker den var ;) hehe, men strecket ovanför munnen ser mer ut som en mustasch än en näsa. Annars var det här kanske din finaste bild enligt mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Jag har ändrat näsan nu. Om färgläggningen kommer lär ni få se det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spirit_Beast Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 vad snackar ni om.. fötterna ser inte alls så klumpiga ut? fin teckning! *tummen up* ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Nice ;) lite tjocka ben bara Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg