Bunny Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Somsagt är jag ny här! Jag hoppas jag kommer trivas. Jag har varit ute en del på animanga.nu och bcmanga.se så varför inte här? Ser fram emot allt ^^b Om det finns en liknande tråd så får ni ursäkta mig att jag gjorde en till, men jag är så lat ju -Bunny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Snart kommer nog denna tråden att låsas, skriv framtida såna här inlägg i Presentationstråden. Jaja, när man ändå kan skriva här, så varför inte skriva det jag alltid skriver till nykomlingar: Välkommen till Anime.se - Drömnmarnas forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Välkommen till Anime.se hoppas du trivs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 *spasm* så nödv... ne ja ska inte säga nåt elakt. välkommen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Tjosan och välkommen till anime.se! Var vänlig och lägg liknande inlägg i Presentationstråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg