Majin_Vegeta Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Dot är ju så bra! :D någon mer som lyssnar på dom? eller är det bara Green Day och Metalica? nog för att dom är bra... men alla lyssnar på samma sorts musik..förutom jag. är det jag som har dålig musik smak eller är det dom andra? hmm :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Välkommen till forumet Majin_Vegata. Jag lyssnar mest på japanskt. Just nu är det mest Asian Kung-Fu Generation, L`arc en Ciel och W-inds som gäller. Dock så lyssnar jag på Green Day också en del. Jag har nästan blivit helt galen Japan Freak måste jag erkänna. Det är inte du som har dålig smak, det är de andra. ;) Du borde lyssna lite på: Asian Kung-Fu Generation L´arc en Ciel Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 så kul... har du hört malice mizer? dom är grymt bra... älskar Gackt! hehe nåja..han e bra...Moi dix mois.. aaa dir en grey är bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 20, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 20, 2005 I tråden Jrock-dyrkan pratas lite japansk musik. Mina favoritband: Malice Mizer X Japan Lareine hide Janne da Arc Kagrra Gackt * Dir en Grey (till viss del) Moi Dix Mois *fast Gackt's senaste tyckte jag var alldeses förfärligt dålig. Akustisk gitarr och trista ballader rakt igenom, baah. Inte vad jag gillar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg