Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilka har anime-inspirerade rum?

g00fy
 Share

Rekommenderade inlägg

• Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Nu ska vi se...

Postrar:

DBZ

Sailor Moon

Fushigi Yuugi

Yuu Yuu Hakusho wallscroll

Utena

+ självuttryckta bilder från Ranma, Utena och FY

Har fler, men de får inte plats då jag har ett antal andra posters också. Förut hade jag en Ranma kalender men i år är det Sandman

Övriga väggprydnader:

Cosplay diplom från Dougakon

Förstorat och inramat gruppfoto från Fantasyfestivalen

Uttryckt och inglasad bild av mig, kompis och Ash röstspelare från, eh, ett Odåga antar jag?

1 Vykort från Japan (från kompis som var där)

1 vykort med kinesisk kalligrafi

I bokhyllan står lite figurer (Kenshin, Saitou, James, hide) och ännu ett foto från första fantastfestivalen. Samt en massa manga så klart...

Jag har solfjädrar, en japansk och en thailändsk, på en vägghylla och ett körsbärsträd i glas.

Och slutligen, i garderoben hänger cosplaydräkter :wink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 weeks later...
Jag har bara en affisch, en Spririted Away-affisch som jag fick på biografen. Gillar när de delar ut affischer där.

Huh? Det var värst. När jag frågade om affischer på biografen så sa de att när filmen var slut skulle de användas i andra biografer....

Ah, hos oss brukar de ha bord ibland med affischer på som man kan ta. Fast LOTR affischerna delades inte ut. Det var för att företaget som gjort dom ville att man skulle köpa ifrån affärena istället för att få hos biografen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter