kredzell Skrivet december 15, 2004 Anmäl Share Skrivet december 15, 2004 kul att länken funkar m8 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Länk? Vems länk? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Jag har två små dragonball afischer,två stora,en dragonball almenacka sen har man ju några hyllor med manga på,men mer har jag nog inte.(Förutom sagan om ringen affischerna då,men det är inte manga eller anime) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Nu ska vi se... Postrar: DBZ Sailor Moon Fushigi Yuugi Yuu Yuu Hakusho wallscroll Utena + självuttryckta bilder från Ranma, Utena och FY Har fler, men de får inte plats då jag har ett antal andra posters också. Förut hade jag en Ranma kalender men i år är det Sandman Övriga väggprydnader: Cosplay diplom från Dougakon Förstorat och inramat gruppfoto från Fantasyfestivalen Uttryckt och inglasad bild av mig, kompis och Ash röstspelare från, eh, ett Odåga antar jag? 1 Vykort från Japan (från kompis som var där) 1 vykort med kinesisk kalligrafi I bokhyllan står lite figurer (Kenshin, Saitou, James, hide) och ännu ett foto från första fantastfestivalen. Samt en massa manga så klart... Jag har solfjädrar, en japansk och en thailändsk, på en vägghylla och ett körsbärsträd i glas. Och slutligen, i garderoben hänger cosplaydräkter Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
«©FluFF©» Skrivet december 16, 2004 Anmäl Share Skrivet december 16, 2004 Jag har många anime och serie-inspererade plancher i min lägenhet. har en planch med en skiss på tingling en azumanga planch Chi tyg wallscroll Ed & Ein(Cowboy bebop) tyg wallscroll sist men inte minst har jag en Spirited away planch som jag fått på ett hemligt vis^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Har 4 posters: Akira oh my godess (så enormt tråkig att titta på) Love hina (en poster som föreställer framsidan av någon av dem sista LH mangorna) Evangelion: min favorit poster som e 1,5m lång bl.a som föreställer rei i sin EVA Sen har jag lite annat grejs som jag inte orkar rabbla upp. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet december 25, 2004 Anmäl Share Skrivet december 25, 2004 Jag har bara en affisch, en Spririted Away-affisch som jag fick på biografen. Gillar när de delar ut affischer där. Huh? Det var värst. När jag frågade om affischer på biografen så sa de att när filmen var slut skulle de användas i andra biografer.... Ah, hos oss brukar de ha bord ibland med affischer på som man kan ta. Fast LOTR affischerna delades inte ut. Det var för att företaget som gjort dom ville att man skulle köpa ifrån affärena istället för att få hos biografen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg