Majin_Vegeta Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 hej hej.... :) är det någon som är bra på att teckna manga här? hmm... skulle vara kul att se. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Vad sägs om att titta runt lite? Lite onödig tråd tycker jag Men annaras är Zaffe , Japs och Ebba (som är lite off just nu men hon kanske kommer tillbaks i framtiden vet inte >.<) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Glöm inte PsychoCaptain! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 [insert=viska]Doddis, Hellsinger sköt mig en gång när jag räknade bort honom, akta dej, jag låg på sjukhus i 1 vecka.[/insert] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Kolla runt, och döm sedan själv! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Glöm inte att kolla på izzyz bilder ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Glöm inte att kolla på izzyz bilder ;) *instämmer* :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Tackar! Nu blir jag ju både glad och generad:oops: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 [insert=viska]Doddis, Hellsinger sköt mig en gång när jag räknadebort honom, akta dej, jag låg på sjukhus i 1 vecka.[/insert] >.> *Skjuter doddis* Tack tomado ^^; Ta och kolla runt så ser du at fet finns en massa bra stecknare här, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 hmm...här fanns det ju massa bra tecknare ju.... hahaha--- så kul! hmm... nu gäller det att välja ut en bara.. hmm hmm hmmm ...jaja när jag får tid så Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 umm... välja ut för vad? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Hååler med. Till vad? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Som sin favorit . . . eller? >.< Men som sagt du får kolla runt lite så kanske du hittar några som du faller för ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 nåja... måste kolla runt lite till.. finns ju ganska många här som tecknar manga. men ska välja ut några bra manga "talanger" till ett projekt. hah hah kan dock inte säga mer än. ni får vänta och se... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg