Zaphod Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Yumeria är en anime jag starkt kan tipsa om. Riktigt bra story, personerna i serien är härliga. Speciellt lärare, gillar lolita väldigt mycket, vilket gör det roligt. Detta är en rädda världen-anime, men som sagt, en anime. Den har med en nörd, en flicka som bara kan säga konstiga läten, lite ecchi, en som är kär i nörden, en som tar hand om allihopa och en kattflicka. Allt en anime behöver. Se den, ett måste. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Har sett litet av denna serie när jag var i Brasilien senast. Om jag inte minns fel. Det var.. hyper om jag inte minns helt fel eller förväxlar den med något. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oiroke Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Detta är en rädda världen-anime, men som sagt, en anime. Den har med en nörd, en flicka som bara kan säga konstiga läten, lite ecchi, en som är kär i nörden, en som tar hand om allihopa och en kattflicka. Allt en anime behöver. Hmmm... verkar som något att titta lite närmare på. Men det är inte en komedi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Detta är en rädda världen-anime, men som sagt, en anime. Den har med en nörd, en flicka som bara kan säga konstiga läten, lite ecchi, en som är kär i nörden, en som tar hand om allihopa och en kattflicka. Allt en anime behöver. Dräkterna ser häftiga ut. Jag ska nog kolla upp den här. Den låter rätt skön iallafall. Hmmm... verkar som något att titta lite närmare på. Men det är inte en komedi? Skulle tro det, enligt beskrivningen låter det som om en del komedi är inblandat också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet mars 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Hmmm... verkar som något att titta lite närmare på. Men det är inte en komedi? Nä, jag skuille inte kalla det komedi. Lite komiska inslag, månmga, men ingen renodlad komedi. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Den är ganska ok den serien, om man vill ha något "lättare" mellan de stora serierna som jag tex hade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Den verkar interessant men jag har tyvärr inte sett den. Min kompis har dock sett den och jag får väl fråga om jag kan få se hans kopia. Han har tjattrat en del om den men jag har varit upptagen med " Större serier" som Fullmetal Alchemist och Hikaru No Go. jag får väl lyssna på honom nu antar jag. Tack för tipset. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Kommer inte ihåg så mycket av den. Det är en sån där serie som man inte lägger på minnet allt för länge. En medelserie men går helt klart att se. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg