dziwny Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 jag vet inte om man kan kalla det här för galleri men endå här ska jag visa bilderna som jag gör sj eller ritar av. jag ritade av från shaman king i sonen jump den hära månaden. um... hehe gulig eller hur :P typ som den andra. saningen är att jag ritade dom två på lektionen när våran lärare började prata grammatik eller nåt :P kritisera gärna :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 hallå *hör eko* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 tror inte så många är intresserade av folk som ritar av saker. ^^ men men ;D sry. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Jag har aldrig fattat, vad är det för fel med att rita av? Det är ju bra träning! Jag tycker allting var bra iaf (btw jag är urdålig på kritik... Bara ibland jag kan ge...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Jag har aldrig fattat, vad är det för fel med att rita av? Det är ju bra träning! Jag tycker allting var bra iaf (btw jag är urdålig på kritik... Bara ibland jag kan ge...) Det är väll inget direkt fel att kopiera en stil eller en karaktär. men att direkt rita av är inte sååå mkt till utmaning (inte enligt mig iaf) men om man gör det som en etyd (övning) för att själv t.ex bli bättre på en "vinkel" eller nått så äre ju helt, ok, min poäng var inte att det inte är bra att rita av, utan att folk som hänger här kanske inte är så intresserade av det ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 17, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 ok Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 ok Försök att värklingen göra något med ditt inlägg istället för att skriva "ok" "nej" "ja" etc etc. Till bilderna. S king bilden var ju rätt hyfsad, dock inte svårt att rita av. Dina andra bilder saknar mycket. Du behöver träna! Tillslut blir du bättre Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 http://img.photobucket.com/albums/v200/ ... 53a810.jpg NY BILD! en lite slarvig bild iförsig men endå gorde den helt skälv jag är jätte stolt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Ehhm,*gulp*vad är det på bilden.*gulp* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Ehhm,*gulp*vad är det på bilden.*gulp*-.- vet du vad warahammer 40.000 är va. det är en space marine hjälm på ett spjut Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Ja, jag vet vad Warhammer 40,000 är. Men varför hänger det två nystan från huvudet? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet mars 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 23, 2005 de är prydnader till spjutet PS det är inte nystan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dziwny Skrivet april 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet april 20, 2005 http://img.photobucket.com/albums/v200/waitr/99e3416d.jpg ny bild jag kommer senare färg lägga och göra en backgrund Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeke Skrivet april 26, 2005 Anmäl Share Skrivet april 26, 2005 coolt! Jag tycker att du behöver träna mer men själv är jag inte bra på att rita så?! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg