GinGirl Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Nu behövde ni väll inte ens titta vem som gjorde tråden för att veta att det var jag? XD Men ville bara informera, att en ny Silver Fang sida (med forum) har just slått upp portarna! Om du är Silver Fang intreserad, så registrera dig ;) Den är gjord idag, så inte helt färdig. http://ginga.jiraiya.se/forum/index.php Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 YATTA!! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Snyyyggt, det enda problemet är att jag inte sett Silver Fang. Men väldigt duktigt gjort av en 13-åring!! KEEP UP THE WOOOONDERBARRR WOOORK!!! :D :D :D >:( >:( >:( >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 15, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Tack till alla (två=P) Men det är inte jag som gjort den. Jag uppdaterar med nyheter också är jag ägare till sidan. X) ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Jahaaa, såg väl lite snyggt ut för att vara en 13-åring som gjort den. Okej da, vem har gjort den da? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Det är en 14-åring som gjort den. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 vad gör den serien så bra? har inte sett något av den serien... men funderar på att köpa den... hmmm... :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Testa att koda själv GinGirl, det blir mycket roligare då! Sidan var annars realtivt informativ, fast mer innehåll skulle inte vara fel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Jasper, jag lovar, det kommer mer information. Också ska jag fixa lite mer bilder. Jag kan fråga han som gjorde sidan om jag får pröva lite med egen kodning ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 och vem är "han som gjorde sidan" om jag får fråga? Jädrans, jag blir ju så in i helskottas nyyyfiikeen...X) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Han heter Axel, eller kallas Jiraiya. Bra så? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Okej, mm... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Havok Skrivet mars 17, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 17, 2005 Fin sida, kanske en aning ljus (Detta kan bero på att den här datorn är bärbar). Ni skulle kunna behöva lite mer kontrast på vissa ställen, men i övrigt så fungerar designen störtbra ;) Angående egen kodning, vilken sorts kodning pratar ni om här? HTML/CSS eller ett dynamiskt språk såsom PHP? Man vet inte längre hur mycket de yngre generationerna har hunnit ta in hittills, ni kanske kan presentera den informationen för mig :) Serien verkar lite annorlunda än de som jag funderar att titta på, men jag bör väl ge den en chans då jag ändå är ny på anime/manga. Skulle du rekommendera denna serie för en "nybörjare" Gin? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg