marcus_com Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Idag fick jag för mig att jag skulle rita lite. Brukar bli kreativ när jag måste plugga inför prov, på såvis glömmer jag bort att jag behöver plugga. :) Bilden ser ni här: http://lampan.sag.karlstad.se/~7nummer/marcus/awakening.jpg (skulle tänja kanterna om jag lade in den inom img-taggar) Nu är det så ironiskt att jag suttit och pluggat massa psykologi, då det är vad jag ska ha prov i. Något som tagits upp är växlingsbilder, en bild som kan ses på olika sätt, lite beroende på personen som ser den. Ironin kommer in i att jag nu, omedvetet lyckades göra en växlingsbild. Upptäckte det först efter att ha fått en kommentar angående bilden av en kompis. :P Hur ser ni bilden? Finns (mig vetligt XD) två varianter. Edit: verkar som att det sträcker forumet ändå, av okänd anledning... (sträcker sig visst inte längre :P) Edit 2: Okej, såg precis ett tredje sätt att se på iblden.. XD Edit 3: http://lampan.sag.karlstad.se/~7nummer/marcus/awakening2.jpg gav figuren en mun för att man ska kunna se den som det var tänkt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 hmm.. jag ser den som den antagligen var menad ^^ ser inte så många möjligheter att se den på på andra vis. förklara gärna hur man ser den på det andra sättet. mycket fin bakgrund :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marcus_com Skrivet mars 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 hmm.. jag ser den som den antagligen var menad ^^ ser inte så många möjligheter att se den på på andra vis. förklara gärna hur man ser den på det andra sättet. mycket fin bakgrund :) Det finns tre sätt att se den nu såg jag.. Två av dem är med glad mun, så hade jag inte tänkt den, det tredje är utan mun, som jag hade tänkt den. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 ömm, jag ser den som en blå snubbe som kommer upp ur marken i ett ökenlandskap utan horisont som har en tuppkam (som antagligen är rött hår) han har en hov på ena armen andra vet jag inte eftersom den inte syns Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 jag kan då bara se 2 sätt, ena blir ansiktet i profil och andra blir den i 3/4, men jag tycker inte det är en växlingsbild på det viset ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 ömm, jag ser den som en blå snubbe som kommer upp ur markeni ett ökenlandskap utan horisont som har en tuppkam (som antagligen är rött hår) han har en hov på ena armen andra vet jag inte eftersom den inte syns Indeed. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg