Izzy Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Som titeln säger, slarvig, men jag var tvungen att testa mitt nya photoshop cs!!! http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... fcolor.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 asså hur gör ni för att få färgen så mjuk ? ^^ använder blurs o sånt eller ? ;D jag vill ha en bra tutorial i sånt ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Samma här, jag har PS CS, men kan inte färglägga >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Jag tycker inte den var så slarvig. Jag gillar det stora håret och märkerna i ansiktet. Fast kjolen ser ut som den har jack i sig snarare än att vara skrynklig, och den verkar inte ha någon insida om man säger så... Eller så ser jag bara dåligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Instämmer med dig, Mustela kjolen ser lite platt ut, men i övrigt så var den cool Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Okej, men jag upprepar, inget seriöst dethär. sepeMuLLe: Jag använder inte blur, men jag har bara lågt flöde på penslarna jag använder. Plus att jag använder massor av färger och nyanser. Mustela och Dread: Kanske det, det kan mycket väl stämma...när jag tänker efter så... CyberSphere: Det är bara att träna på! Det är hur kul osm helst! BTW: Är det ingen som tycker om ögonen? Det vad dem jag blev mest nöjd med! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CyberSphere Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 kör du bara med "fri hand" när du använder pensel, eller använder du dig av lager? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Fri hand...orka ha massa lager! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Pröva på lager Izzy, det förenklar en himmla massa om man har t.ex. skuggan på ett enskilt lager om man vill ändra den så slipper man tänka på att inte sabba resten av bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Äääh, då tar det en sån väldans tid... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Jag tycker ögonen var jättefina!! Men kjolen var lite halvdassig... Keep up the good work. Själv så gör jag bara bakgrundsbilder i PS, och jag totalsuger :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Äääh, då tar det en sån väldans tid... OMG! inga lager? du måste börja använda lager, det är juh det som är hela principen! i mina cg's brukar jag ha typ över 100 lager vid slutskedet! lång tid? "Ctrl+Shift+N" går ju på en 0,1 sekund >) bilden ser iaf ganska bra ut, ögonen är bra! tror det var du som inte gillade o höra dethär men... bilden ser "Ebbig" ut ifs så är väll inte det negativt eftersom Ebba teknar väldigt bra. men jag antar att jag är Old fasion, tycker att alla artister skall ha en egen stil! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 OMG! inga lager? du måste börja använda lager, det är juh det som är hela principen! i mina cg's brukar jag ha typ över 100 lager vid slutskedet! lång tid? "Ctrl+Shift+N" går ju på en 0,1 sekund >) bilden ser iaf ganska bra ut, ögonen är bra! tror det var du som inte gillade o höra dethär men... bilden ser "Ebbig" ut ifs så är väll inte det negativt eftersom Ebba teknar väldigt bra. men jag antar att jag är Old fasion, tycker att alla artister skall ha en egen stil! måste tyvärr hålla med zaffe. det är nog lite ebbigt. :S men men, jag vet inte om jag har nån direkt egen stil heller :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Jag vet inte vad jag ska göra för att få dem att INTE bli "ebbiga", och att den skulle vara bra för att den är ebbig är itne sant, det kan avra dåligt plagiat också, eller hur? Det här är väl snarare omedvetet plagiat, men uppenbarligen ser det stilkopierat ut...Kanske ska posta min senaste bild, den KAN ni bara inte tycka är "ebbig"!! Då får jag damp och hänger mig själv! >:) Tolka inte detta som att jag är arg på någon annan än mig själv... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Izzy, du är min favo tecknare på forumet ;) Fin färgläggning på håret o kläderna, hm.. svårt att komma på nåt att kritisera.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Menare du verkligen det där? Med så många andra bra tecknare som det finns här?? Tack i så fall... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg