Pjat Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Oj, trevligt att se att anime.se forumet fått ett ansiktslyft.. Nåväl.. Har precis påbörjat en ny serie vi namn fate.. (med påbörjat menar jag: skript, design stadiet) B) Har ritat en ny bild som ska klä huvudsidan.. på hemsidan där mangan kommer att visas. Detta är Ayami Kimura, 16 år.. tystlåten.. (bilden visar dok en glad Ayami) ^^ Skickar bilden i Större upplösning (1416x1000) när jag fixat en del andra grejjer först.. För mer info om Mangan >> http://nav.to/fate OK.. Nu vill Jag ha lite kommentarer om vad ni tycker om Ayami's design, färgval och bilden i övrigt.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Har ju redan kommenterat på animanga, men jag kom på en till sak, så det är väl lika bra att jag tar upp den också. Skorna, de är för raka, det borde vara mer form på dem, för åtminståne är inte min fötter formade så. Jag tycker förstås fortfarande att både de lätt bleka färgerna och hennes ansikte (speciellt) och kroppen är jättesöta! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Du var ju inte dålig på att teckna percis :D Mycket bra bild, det enda jag kan kritisera är redan sagt: skorna. Jag läste om den på din sida och det verkar intressant. Hoppas att mangan blir bra till slut ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 mycket fint. beundrar dina färgläggnings skills! :) men du borde kanske laggt en kraftigare skugga.. eller jag vet inte ^^ fint iaf. ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandera Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Åh,så snyggt =) Jag tycker händerna är lite små,men det kanske bara är jag som är van att rita stora händer.... vilket program använde du? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Väldigt snygg bild måste jag säga, speciellt designen du har haft på kläderna dem går så bra ihop ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 jag tycker den var riktigt snygg men är kanske bara jag som tycker det ser lite konstigt ut med jätte stora skor och väldigt små händer... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Super som vanligt pjat. :) Önskar verkligen att jag var så begåvad som alla andra här. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Den var söt, fast brösten såg lite suspekta ut.. Typ taxöron, fast mr som ett C, men ändå inte.. Uhm, för sptsiga kanske, ser ut som hon inte har en bh på sig, kanske är meningen men.. Suspekta. Annars jättesnyggt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pjat Skrivet mars 13, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 hmm.. Håller faktiskt med.. skorna är det som jag inte blev nöjd med. händerna är dock i rätt proportioner i jämförelse med kroppen. :P :P (högra handen är vinklad och kan se lite smal ut) hennes huvud är kanske lite för stort oxå.. men men. programmet jag andvände va PS CS.. ritad på papper, målad med en trasig gammal PS2 mus. :) edit: ändrade lite smådetaljer på bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Jävligt snyggt måste jag säga. Lovley lovley Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Du var inte dålig på att teckna du Jag har 2 frågor: Vilket program använde du till att färglägga bilden? Ungefär när kommer de första sidorna upp? Svara gärna så fort som möjligt >:( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pjat Skrivet mars 14, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Du var inte dålig på att teckna du Jag har 2 frågor: Vilket program använde du till att färglägga bilden? Ungefär när kommer de första sidorna upp? Svara gärna så fort som möjligt >:( Jag ska till Japan om en vecka.. så seriens första sidor kommer väl upp om en månad eller så... Photoshop CS för färgläggning.. med mus. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Du var inte dålig på att teckna du :shock: :shock: :shock: Jag har 2 frågor: Vilket program använde du till att färglägga bilden? Ungefär när kommer de första sidorna upp? Svara gärna så fort som möjligt :) Jag ska till Japan om en vecka.. så seriens första sidor kommer väl upp om en månad eller så... Photoshop CS för färgläggning.. med mus. Ha så kul i japan då! Bilden var mycket fin ;) MEn som vissa andra redan har sagt så ser det lite "skumt" ut men små händer och jättestora kängor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Du var inte dålig på att teckna du ;) Jag har 2 frågor: Vilket program använde du till att färglägga bilden? Ungefär när kommer de första sidorna upp? Svara gärna så fort som möjligt :) Jag ska till Japan om en vecka.. så seriens första sidor kommer väl upp om en månad eller så... Photoshop CS för färgläggning.. med mus. väldigt snyggt ritat där, skorna såg lite wierd ut men, men... kepp up the good work och ha så kul i Japan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 fattar inte hur man ska kritisera sånna här bilder, ;) förutom att bakgrunden inte har nån färg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_Vegeta Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 hmm...detta va ju ganska bra... hah hah....tecknat länge? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pjat Skrivet mars 19, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 hmm...detta va ju ganska bra... hah hah....tecknat länge? nja.. rätt så länge.. men började illustrera för 2 år sen.. innan det brukade jag rita serier. Jag funderar på att lägga upp en Officiell "färgläggnings tutorial" i PS CS.. här på anime.se.. (Den kommer vara rätt så detaljerad.. lång, mycket text och tips mm...) får se om jag hinner fixa upp någonting innan jag åker dock.. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Försök! Jag skulle verkligen vilja läsa den! Majin_Vegeta: När ska vi få se dina bilder? Du verkar ju vara rätt självsäker på den punkten att de är bra, så varför lägger du inte upp lite? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimono Skrivet mars 29, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 29, 2005 inte alls dålig. mycket fin färgläggning, dock kan skorna se lite konstiga ut på ett sett. men jag tycker att den e skit fin. fortsätt i den stilen! ;) _____________ kimono Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg