_Bison_ Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Nu har i alla fall Marsnumret anlänt (#4) och den här gången kan ni läsa om två stora profiler inom animévärlden, Hideaki Anno och Satoshi Kon. Vi har även lite recensioner och förspel att bjuda på samt Nippon Music för alla jpop fantaster och Zinema för er som gillar annan asiatisk film. Trevlig läsning! Adrina Lindberg - www.zmanga.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Ah, vad trevligt! Ska försöka läsa senare idag! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Jag har inte läst något där :S. Får kanske göra det? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Väldigt bra som vanligt, men är ju lite smått förälskad i zmanga's webtidining :). Gillar mest av allt era artiklar om Japan, fullkomligt älskade "Grönsaker och tjejer" i förra nummret. Keep up the good work. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Riktigt trevlig läsning, som vanligt, stort tack ^^ (Tog mig även friheten att flytta tråden till Nyheter.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet mars 13, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 13, 2005 Väldigt bra, hade helt glömt bort den där sidan :) Första gången jag läser det faktiskt. Väldigt bra skriven och intressant läsning, läste igenom allt med nöje :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Ja, den är trevlig, och ÄNTLIGEN får man väl säga, är marsnumret här. Håller med Docster, "Grönsaker och tjejer" var kul läsning! (och jag är tjej, för de som inte noterat det) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 21, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Läste om era visioner att få 10 000 unika besökare i månaden, skulle var intressant att höra hur många unika besökare ni har just nu. Per månad alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg