Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Tänkte bara upplysa er som inte visste det. Fullmetal Alchemist är licenserad av Viz och första volymen kommer i maj/ Juni. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Tackar! Hur ofta kommer serien att komma ut sedan? Varje månad? Tack på förhand. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Jag vet inte riktigt ännu. Det har inte kommit ut några sådana uppgifter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Jag vet inte riktigt ännu. Det har inte kommit ut några sådana uppgifter. Okej. Jag har inte sett animén än, men har hört att den ska vara bra. Kanske köper mangan när den kommer :D Tack för infot :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Your welcome. Om du inte sett animen måste du se den också. Den är ruskigt bra. Sedan kommer ju filmen Hagane no Renkinjutsushi: Shanbara wo iku mono eller Fullmetal Alchemist: The Conqueror of Shambala som den heter på engelska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Vad handlar det om? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 16, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Vad Fullmetal Alchemist handlar om? Den handlar kortfattat om bröderna Edward och Alphonse Elric som ger sig ut på en resa för att hitta " the Philosopher stone". Den är skitbra. Mangan ska som sagt snart ges ut och animen har redan börjats ges ut. Om du varken ser eller läser den så går du miste om mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Philomene Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Grymt!! Jag har bara sett animen, finns det nån bättre än Armstrong? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Grymt!! Jag har bara sett animen, finns det nån bättre än Armstrong? ;) Svar: NEJ. Åtminstone inte i den serien. Han är bäst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Har sett 10 avsnitt av animén nu, och jag kommer helt klart att köpa mangan när den kommer ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet mars 19, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 19, 2005 Det man kan hoppas på är att den blir översatt til svenska kanske. Det skulle jag i alla fall tycka vara roligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 Det man kan hoppas på är att den blir översatt til svenska kanske.Det skulle jag i alla fall tycka vara roligt. Det skulle vara roligt att få den översatt till svenska sedan men det dröjer nog, om det ens kommer. Jag tror nog att jag föredrar den på engelska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sensimilija Skrivet mars 25, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 25, 2005 Animen var riktigt bra.. men jag hoppas att mangan inte blir på svenska :D Ska köpa mangan när den kommer Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 26, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 Det man kan hoppas på är att den blir översatt til svenska kanske.Det skulle jag i alla fall tycka vara roligt. Det skulle vara roligt att få den översatt till svenska sedan men det dröjer nog, om det ens kommer. Jag tror nog att jag föredrar den på engelska. Men om den kommer ut på svenska kommer förmodligen andra personer än bara totalinbitna mangafreaks höra talas om den. Som mina vänner, den enda kontakten de har med manga/anime är genom mig, eller dragonball, fast det var när de var lite yngre. Jag håller på att se animen nu, men jag hoppas att mangan är lika bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 26, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 26, 2005 Det man kan hoppas på är att den blir översatt til svenska kanske.Det skulle jag i alla fall tycka vara roligt. Det skulle vara roligt att få den översatt till svenska sedan men det dröjer nog, om det ens kommer. Jag tror nog att jag föredrar den på engelska. Men om den kommer ut på svenska kommer förmodligen andra personer än bara totalinbitna mangafreaks höra talas om den. Som mina vänner, den enda kontakten de har med manga/anime är genom mig, eller dragonball, fast det var när de var lite yngre. Jag håller på att se animen nu, men jag hoppas att mangan är lika bra! Det håller jag med om. Det blir en positiv effekt, men om det kommer så dröjer det nog ett tag, Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 29, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 29, 2009 jag hat läst kapitel 95 nu, jag trode faktiskt att mangan redan var färdig. när kommer nästa volym ut? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 30, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2009 jag hat läst kapitel 95 nu, jag trode faktiskt att mangan redan var färdig. när kommer nästa volym ut? I Japan? * Ett nytt kapitel kommer ut efter lite mer än en vecka in på varje månad, året runt. * En ny samlingsvolym kommer ut tre gånger om året: kring mars-april, kring augusti och kring november-december. * Senaste samlingsvolymen var nummer 22, som innehåller kapitel 88-91. * Volym 23 bör innehålla 92-95 och komma ut i augusti. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet maj 30, 2009 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2009 tack så mycket Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg