Geo Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Jag bara undrar om dom har lagt ner produktionen av denna underbara serie? hoppas inte det iallafall :( jaja, men ni som vet får gärna skriva och säga till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Husa-armén i Hanaukyo är avslutad, men det är på G en till TV-serie; jag är lite smått osäker på om den redan börjat eller inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet april 14, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 det var tråkigt att höra jag gillade den serien :( får försöka att ta reda på det om serien då. takc så mycket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anji Kishu Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 'Hanaukyo Maid-Tai La Verite' är en remake utav den första. Har dock inte någon aning ifall de har börjat sända den än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Den blir ju inte sämre för att den är slut. Många serier vinner på att inte vara så oändligt uttråkande långa. Husa-armén i Hanaukyo skulle någo inte hållt för så många fler avsnitt. Man får värdera de avsnitt som finns istället för att gapa efter mer. Riktigt bra animéer är så bra att de tåls att ses om, och då blir det bara jobbigt om de är för långa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 'Hanaukyo Maid-Tai La Verite' är en remake utav den första. Har dock inte någon aning ifall de har börjat sända den än. Första avsnittet gick den 4:e april så ja den har börjat gå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Har sett en två episoder av den, den e riktigt underhållande, nästan bättre en den första imo. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 14, 2004 Anmäl Share Skrivet april 14, 2004 Sett Eps 01 jag. Det är typ samma story som i första serien fast lite annurlunda och längre. Dock är det bättre teknat så gillar man första borde man även gilla denna! mer info här! http://animenfo.com/animetitle,1313,nzs ... aid_t.html Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg