Japs Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 Håller på med en bild i kursen digitalt skapande. Det är första bilden jag tecknar helt med WACOM. Det är lite knepigt i början, men vänjer man sig är det nästan roligare än att sitta med papper och penna. Plus att man slipper smudges >) http://img.photobucket.com/albums/v640/luzeke/care.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 Ser lite småkladdigt ut, tjejens en arm är jättesmal (inte mycket till varken muskler eller fett där inte!) och den andra ser ut att sluta för tidigt. Killens ansikte ser mystiskt hoprynkat ut, eller något, det ser konstigt ut i vilket fall. I helhet tyckte jag bildern var mycket fin, men jag ville ge lite kritik också, så jag gjorde det! Få nu inte för er att jag "klagar" för att jag kan göra bättre själv... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 Så nu ska du med också bara göra bilder med Vacom? :P Tjejen ser bra ut, förutom att som Izzy sa, ena armen slutar för tidigt. Och på killen så tycker jag att han ser aldeless för råbarkad och hård ut för en sådan smal midja. Men det är bara personlig smak antar jag ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 tja. va ere för wacom ? ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 är lite nyfiken... vad är wacom??? (?) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 En typ av ritplatta, man ritar på den... Jag är ingen expert på området, och jag är dålig på att förklara vad det är, även om jag vet vad det är! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 är lite nyfiken... vad är wacom??? (?) Wacom är ett märke som tillverkar "ritplattor" vilket i sin tur är en sorts musmatta som man har en penna till och med hjälp att tryckkänslighet och "sensorer" så känner den av hur du ritar på din "pad" och överför till data skärmen, det är som en mycket känslig mus i pen-format. kort förklaring.. ^^ (men vilken typ av Wacom platta han har, det är vad som är intressant. hoppas han svarar snart, de är bara så satans dyra.. typ 5k för en riktigt vettig... jag har en för ca 1,5 k men den är bara för att färglägga så den är inte lika "känslig" som de dyrare inte heller lika stor). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 tyckte de va snyggigt... själv fattar ja inte alls hur faen man lyckas rita sådär me en jäkla tablet, avskyr dom där sakerna helt omöjliga o rita me =P tacka vet ja trasiga datormusar och trubbiga blyertspennor XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 sepeMuLLe han använde en väldigt gammal A5 platta till denna, som vi har i skolan skolan är för snål för att upgradera >( Bilden: du vet redan typ vad jag tycker! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet mars 11, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 11, 2005 sepeMuLLe han använde en väldigt gammal A5 platta till denna, som vi har i skolanskolan är för snål för att upgradera >( Bilden: du vet redan typ vad jag tycker! aha okej ;) funderar nämligen själv att sattsa några lappar o byta upp mig till en "riktig" pad, hehe :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg