Noctune Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Någon mer än jag som gillar den här animen? För er som inte känner till den så utspelar den sig i Japan i mitten av 1850-talet strax före den Japanska-revolutionen/Bakumatsu. Huvudpersonen är Tetsunosuke som vill gå med i Shinsengumi (en grupp krigare som ville förhindra revolutionen (dvs kaoset den skulle orsaka)). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Jo jag tyckte den var bra men jag hade lite högre förväntningar tror jag... Jag trode det skulle vara mera action och att den skulle vara längre :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet mars 10, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 10, 2005 INgen vidare handlingen, inget djup. Men är man vill ha lite action så visst. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg