Dwolfsan Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Ritar inte så ofta nu mera, ont om tid. Jag har i alla fall hunnit kladda ihop någonting denna månad som ni ser. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Läskigt smal, och läskiga ögon har han iaf! Hehe...han har nog lite långa armar också. Men missupfatta mig inte, jag tyckte inte bilden var dålig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dwolfsan Skrivet mars 9, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Ingen fara det var meningen han skulle se lite sjuk ut, jag håller med!! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Jag måste säga att jag gillar den därför att han ser lite psyco ut^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg