tomado Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Hejhej Nu undrar jag hur du hittade till anime.se. Själv hittade jag det en dag då jag inte hade nått o göra på en kväll framför datan, och så tänkte jag att jag kanske skulle kunna hitta en manga-sida. Så jag skrev uppe i browsern "manga.se". Och såg detta, kollade nåra inlägg, och tyckte det verkade såå bra. Så vad gör man då? Såklart blir man medlem, jag gjorde det o skrev nåra inlägg. Men sedan kom domens stund. Jag hade blivit dömd till att gå och lägga mig...*Star wars theme* Men nästa dag var det bara att sticka till datan o vips så blev jag förälskad! Ja, nu har jag berättat, din tur! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Folk pratade om det hela tiden på zmanga-forumet så jag bestämde mig för att kolla upp det. Till Zmanga hittade från någon's livejournal tror jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 som till dom flesta sidorna jag har hittat till. Google eller helt enkelt skriver in www.det som nu kan tänkas.org, com, se, nu, net mm. typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Jag var på en animechatt och såg folk nämde den. Jag kollade in sidan och eftersom jag inte var medlem på nåt annat animeforum så var den lika bra som nästa. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Jag ville ha en anime sida, och testade helt enkelt med anime.se rolig historia, va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Jag bara skrev in www.anime.se och så kom jag hit! Bara kollade runt olika www.anime och .se .org .nu och allt :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Mja..Hörde om sidan på ett annat forum, och eftersom jag inte hade något för mig kollade jag upp sidan. :O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Hejhej Nu undrar jag hur du hittade till anime.se. Själv hittade jag det en dag då jag inte hade nått o göra på en kväll framför datan, och så tänkte jag att jag kanske skulle kunna hitta en manga-sida. Så jag skrev uppe i browsern "manga.se". Och såg detta, kollade nåra inlägg, och tyckte det verkade såå bra. Så vad gör man då? Såklart blir man medlem, jag gjorde det o skrev nåra inlägg. Men sedan kom domens stund. Jag hade blivit dömd till att gå och lägga mig...*Star wars theme* Men nästa dag var det bara att sticka till datan o vips så blev jag förälskad! Ja, nu har jag berättat, din tur! Hehe, jag gjorde faktiskt nästan exakt samma sak! :D hehe Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Typ jag med ... manga-web på svenska tänkte jag . . . Anime.se blev mitt svar . . . word from the wise ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 En vän var medlem i det här. Så efter jag var hos han sprang jag hem och registrerade mig på forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Jag såg länken på kampsport.se. Eftersom det var samma ägare så bör ju denna sida vara lika bra, och jag regestrerade mig. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 jag tror jag hitta det på ett forum... minns inte riktigt inget man tänker på direkt... XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 jag var på altavista och sökte på lite smått å gott... sen skrev jag helt enkelt "anime" för att kolla vad som kom upp...TADAAA!! ett svenskt forum O_o Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Jag provade adressen själv ^^ Efter jag blev intresserad av anime, provade jag bara att skriva www.anime.se & så funka det :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 jag skulle registrera innan sidan ens va färdig, fast dom hade en funktion där dom skicka ut meddelanden till alla som lämnade sin e-mail, jag lämnade min och fick allt eftersom eller brev där det stod "Nu har Anime.se äntligen slagit upp portarna" sen blev jag medlem, jag missa dock ett par veckor av öppning p.g.a att jag nästan aldrig kollar min e-mail :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HP-X Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Jag sökte efter en annan animesida men google räknade i de flesta fallen upp denna sida... jag blev kvar här, men jag söker fortfarande efter den andra sidan. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Skaparen till sidan var på mig långt innan den fanns. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Jag var medlem på ett forum i lunarstorm (tro det eller ej) där hittade jag denna sida och klickade på länken. Jag kom hit och registerade mig sedan dess har jag blivit kvar!! Ingen rolig story, men vem har sagt att allt ska va det?? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Genom min polare a.k.a Anji Kishu. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Jag tror det var någon som skrev något om sidan någonstans under tiden då den fortfarande var under konstruktion. Har för mig att man kunde skriva in sin e-postadress så man fick veta sen precis när det hela öppnade, jag kan dock minnas fel... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rulz Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 jag sökte på www.anime.se upp och jag tyckte det var bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet mars 14, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 14, 2005 Inte en aning. Jag gled in på ett bananskal. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daffid Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 docster sa åt mig att jag skulle registrera mig så det gjorde ja =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet mars 15, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2005 Precis som Petus, jag anmälde mig på sidan. Då påstod han även att det skulle komma ett hentai.se om jag inte minns fel. Gud bevare oss väl för att de inte har öppnat ännu. Men om man går in och kollar på www.hentai.se så ser ni exakt hur det var för de som föranmälde sig till anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg