tomado Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Hej, jag undrar hur ni gör sådär så att om man tryckre på ett ord kommer man till ngn sida. Exempel: Mer lösmustacher går att köpa HÄR Och så trycker man på här och så kommer man till en lösmustachbutik på nätet. Hur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 tag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Ehhm, jag fattar inget. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 TEXT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Jahaa, nu fattar jag. Tryck här för att komma till startsidan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Ett tips är att kika under rubriken "Alternativ" på sidan där man skriver trådsvar. Följ BBCode-länken och känn kunskapen växa inom er. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg