spinxo Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 jag gillar Eiichiro Oda! { one piece } Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 Jag älskar honom! One Piece är det bästa jag sett/läst. Kanske tröttnar jag på den?.. nee. *gillar* Edit: Ändrade hela texten :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 Spinxo och Oda satt vid en brunn, P U S S mitt på mun! ;) Skämt o sido, jag gillar hans berättarstil, väldigt fängslande! Inte för att snacka om hans sjuka humor och när han svarar på läsarbrev från mangan så är det skitkul, en härlig kille som bjuder på sig själv helt enkelt. På tal om One Piece, är mangan fortfarande den populäraste i Japan (tänker på antal sålda ex.)? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 På tal om One Piece, är mangan fortfarande den populäraste i Japan (tänker på antal sålda ex.)? Japp. Det är den bästsäljande mangan genom tiderna, mätt på första utgåvan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet mars 7, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2005 Så beundraren besegrade sin idol? Syftar på att hans serie lyckades sälja bättre än Dragon Ball. Och det bör ju ha framgått vem som är Odas favorittecknare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Som Pablo Picasso rasslade ur sig innan han kolade. - Good artists copy, great artists steal. Inte för det har nåt med saken att göra. Det lät bara häftigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Spinxo och Oda satt vid en brunn, P U S S mitt på mun! ;) XD Hihi... Jag tycker om hans tecknarstil. Och allting med honom helt enkelt Han har bra fantasi men det har dom flesta manga tecknare ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Onizuka Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Jag gillar också Eiichiro Oda väldigt mycket. Jag gillar stilen han tecknar på och han saknar inte precis humor. One Piece är en av mina favorit mangor just nu och kommer nog att alltid vara. Om man undrar om den är bra, kolla bara på försäljningssiffrorna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marran Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 jag gillar också Echiro Oda , hans tecknarstil och hans sinne för humor är riktigt genialt. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet juni 26, 2005 Anmäl Share Skrivet juni 26, 2005 Det som gör Oda genial, enligt mig, är hans förmåga att få en att titta på en bild och först inte riktigt förstå vad man ser men ändå förstå vad som händer, sen när man läser om (läser alltid om nya pocketar 3ggr minst innan jag ställer dom i hyllan eller lägger dom i 10boks läshögen) så ser man verkligen vad som hände. Ofta läser man några sidor och hoppar sen tillbaks för att kolla igen. Oda blandar action och komedi helt magiskt. Min absoluta favorit strid är "kampen" mot Bellamy. Så klockren! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura-chan Skrivet juli 4, 2005 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2005 Jag gillar hans tecknings stil. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg