SFish Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 Det synns inte om man ändrar på en av sina egna post. Förut så skrevs en text som sa nått i stil med "Senast ändrad ..... Ändrad 1 gång" eller nått sånt, som alla kunde se. Ser ingen sån text nu (iallafall inte vid det inlägg jag själv ändrat på). Det är trevligt om det syns om någon ändrat i sina inlägg, jag har faktiskt sett vissa mindre nogräknade personer på andra forum som "snyggat till" sina inlägg i debatter etc i efterhand. Inte för att jag tror nått sånt om de som använder anime.se men det är fortfarande trevligt att veta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 För mig står det fortfarande. Dock står det bara om du ändrar i ett inlägg som det har svarats på. Om ditt inlägg fortfarande är det sista i tråden så kommer ingen ändringskommentar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg