Kidaw Skrivet november 9, 2012 Anmäl Share Skrivet november 9, 2012 Söker efter en manga som liknar Liar game. Alltså som är väldigt logisk och intulektuell med thriller element. Får gärna vara en seinen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sakura96 Skrivet november 9, 2012 Anmäl Share Skrivet november 9, 2012 Naruto tipsar jag om en väldigt bra Manga och Anime serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssen Skrivet november 10, 2012 Anmäl Share Skrivet november 10, 2012 Naruto tipsar jag om en väldigt bra Manga och Anime serie .......... Naruto är inte så bra. Det finns mycket bättre manga och anime serier. Naruto har sina stunder och jag kommer alltid tänkt på Naruto när jag äter Nuddlar. Men på sistonde så känns den lång tråkigt, dem har dragit ut det för mycket. OnT: Akarui Sekai Keikaku, en väldigt ny manga serie. Handlar om 9 person, 5 killar och 4 tjejer som måste bli ihop..... annar dör dem. Bara 2 kapitel än så länge. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet november 17, 2012 Anmäl Share Skrivet november 17, 2012 Naruto tipsar jag om en väldigt bra Manga och Anime serie naruto känner väl alla till. Annarsbruka jag tok söka å kolla in Anime news network efter manga när jag ska beställa efter nya serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hisokaa Skrivet december 27, 2012 Anmäl Share Skrivet december 27, 2012 Hunter x Hunter grabbar & tjejer, den e så bra! Togashi levererar verkligen efter Yu Yu Hakusho Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TKU Skrivet februari 3, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2013 Både doubt( rabbit doubt) och jude var två mangor jag stärkt läste mig igenom och rekommenderar varmt:) 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishee Skrivet februari 26, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2013 Har börjat fått lite torka på min bokhylla. Har redan läst ut allt och känner att det är dags för en bokrunda i stan (Göteborg). Den sorten av manga jag brukar föredra är Sukitte och Maid Sama! Kanae Hazuki stil av manga är min favorit. Förslag av manga skulle uppskattas stark! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 26, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2013 Har börjat fått lite torka på min bokhylla. Har redan läst ut allt och känner att det är dags för en bokrunda i stan (Göteborg). Den sorten av manga jag brukar föredra är Sukitte och Maid Sama! Kanae Hazuki stil av manga är min favorit. Förslag av manga skulle uppskattas stark! Åt Sukitte-hållet (allvarlig shōjo): We Were There och Nana. Åt Maid-sama-hållet (mer lättsam shōjo): Kimi ni Todoke och Lovely Complex. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mishee Skrivet februari 26, 2013 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2013 Tack så mycket! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Jag vill ha ännu ett mästerverk som Fruits Basket <-- Bästa serie som någonsin gjorts. Planerar att läsa Bokura ga Ita, men vad finns det mer? Vill ha en djup, romantisk shoujo med mycket drama och tragedi men ändå ett bra slut. Ju mer tid som passerar i den, desto bättre. Älskar att se karaktärerna växa. Kan ni fixa det, tror ni? c; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Sand chronicles Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet oktober 21, 2013 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2013 Sand chronicles Tack, den verkar bra! Skriver upp den på listan~ =w= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Debido95 Skrivet november 7, 2013 Anmäl Share Skrivet november 7, 2013 det här inlägget blev längre än väntat men nu har ni någonting att läsa i alla fall :Dmonster berserk JOJO'S BIZARRE ADVENTURE PART 1: PHANTOM BLOOD One piece hunter x hunter shingeki no kyojin coppelion ( finns att läsa lagligt på crunchyroll) Magi: Labyrinth of magic one punch man flowers of evil D gray man Hajime no ippo oyasumi punpun silver spoon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poeten Skrivet november 8, 2013 Anmäl Share Skrivet november 8, 2013 (redigerade) Någon som har nämt JoJo än? Ett måste att läsa enligt mig. Kanske inte så passande i det här fallet. Har läst färdigt del 6 i serien nu (Stone Ocean) och vill gärna ha tips på liknande mangaserier. Redigerad november 8, 2013 av Poeten Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet november 9, 2013 Anmäl Share Skrivet november 9, 2013 skulle vilja tipsa om saiunkoku monogatari även känd som The Story of Saiunkoku. Det är en manga med med historiskt tema där vi följer en kvinna vid namn shuurei vars dröm är att få bli den första kvinnliga regeringstjänstemannen i det kejserliga hovet. Hon är av adlig börd men lever i fattigdom dessutom så är inte kvinnor tillåtna att arbeta som regeringstjänstemannen. En dag blir hon kallad till palatset men inte för arbeta som regeringstjänsteman utan som konkubin. jag rekommenderar även The Third: The Girl With the Blue Eye mangan utspelar sig i en tid då världen är ödelagd vi får följa med en ung tjej vid namn honoka och hennes talande pansarvagnen Bogie på deras äventyr. (the third och saiunkoku monogatari finns som anime ) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet november 10, 2013 Anmäl Share Skrivet november 10, 2013 Skulle vilja rekommendera några av min favoritförfattares (Natsuki Takaya) serier; Fruits Basket, Hoshi wa Utau och Liselotte to Majo no Mori. Fruits Basket har nog de flesta hört talas om, men har lika många läst den? Skit i animen, den är ingenting jämfört med mangan. Ett sant mästerverk som kommer följa mig för resten av livet. Den andra, Hoshi wa Utau har jag läst 60 av 65 kapitel av, eftersom att ingen har scannat in de fem sista, och jag hittar inte böckerna. Men, även den här är absolut en av mina favoritmangor! Liselotte to Majo no Mori är gående, och den har jag inte läst så väldigt mycket av (har inte kommit ut så många kapitel heller, om jag har rätt), men den har en spännande handling och jag är väldigt nyfiken på karaktärerna. Alla dessa serier är shoujos med söta, snälla flickor i huvudrollen. Mycket kärlek (men låt er inte luras, för andra sidan av myntet är mörkare än ni hade kunnat ana)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet december 14, 2013 Anmäl Share Skrivet december 14, 2013 så här till jul om man gillar shoujo skulle jag tipsa om YOROSHIKU MASTER/ sweet santa/ sweet rein ( finns på sfbok) XD det är en liten jul manga om den tjej vid namn Kurumi som tydligen måste fira jul ensam. MEN ! en dag så stöter hon ihop med en person som säger att hon är hans mästare och att hon är tomten !?!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet december 15, 2013 Anmäl Share Skrivet december 15, 2013 Gangsta av Kohske. Är helförtjust i huvudkaraktärs trion. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet januari 4, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 4, 2014 Någon som vet en bra manga som innehåller temat stjärnor? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 5, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2014 Någon som vet en bra manga som innehåller temat stjärnor? Astronomi? Sora no Manimani och Sora Log kanske. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoshi Skrivet januari 5, 2014 Anmäl Share Skrivet januari 5, 2014 Astronomi? Sora no Manimani och Sora Log kanske. Sora Log verkade trevlig, tack för tipset~! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tachikomatic Skrivet mars 27, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2014 Vet ej om jag skriver i rätt här, men kändes lite väl att lägga upp en ny tråd enbart för denna fråga :D--> Är det någon som har läst Knights of Sidonia mangan? Vart sugen sedan jag såg att den skulle till att bli anime i april :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolcatinti Skrivet mars 27, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 27, 2014 Ett sent svar till Hoshi: Children of the Sea innehåller temat stjärnor några volymer in i serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 21, 2014 Anmäl Share Skrivet april 21, 2014 Vet ej om jag skriver i rätt här, men kändes lite väl att lägga upp en ny tråd enbart för denna fråga :D--> Är det någon som har läst Knights of Sidonia mangan? Vart sugen sedan jag såg att den skulle till att bli anime i april :D Jag har inte läst Sidonia, men jag har förtroende för tecknaren Nihei, så den är nog bra. Och nu har ju animeserien börjat sändas också, tjoho! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet maj 6, 2014 Anmäl Share Skrivet maj 6, 2014 Vet ej om jag skriver i rätt här, men kändes lite väl att lägga upp en ny tråd enbart för denna fråga :D--> Är det någon som har läst Knights of Sidonia mangan? Vart sugen sedan jag såg att den skulle till att bli anime i april :D Läser den nu och den är inte lika ogreppbar som Niheis andra verk som Blame! och Biomega utan är mera av en löpande äventyrs berättelse. Jag är helförtjust i den, pulserande tempo och oförutsägbar vilket gör den väldigt intressant och man vill verkligen veta vad som händer i nästa kapitel. Innan denna satt jag och läste Shingeki no Kyouin vilken jag också tyckte relativt intressant och spännande, men herregud den har inget i jämförelse med Knights of Sidonia när de kommer till spänning. Sen har jag alltid gillat Nihei's stil så det kan vara en bidragande faktor till min förtjusning av Sidonia men jag rekommenderar att läsa den till alla som gillar riktigt hård sci-fi! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg