spinxo Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Dragonball är en riktig klassiker måste jag säga! specielt när dom fightas mot cell och ... ehm han onda med prickarna! och vet ni vad? DRAGONBALL Z kommer till sverige i pocket till sommar :P :D Edit: moderator krunaldo var snäll nog att ändra topic så att man förståd vad det handlade om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Dragonball Z i pocketformat har funnits i sverige en bra stund... Efter nr. 15 så blev Dragonball Dragonball Z. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 ... Dragon ball Z finns redan som pocket! om du inte menar i färg förstås Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shinji-kun Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 han kanske menar den som kommer att komma i färg från och med 1: april? jag vet inte om den e i färg, men jag har ett starkt minne om att dom har lovat att ge ut DBZ i färg... hur som helst kommer DBZ volym 1 ut i början av april Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Manga i färg?! Det är en dröm? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Till våren släpper Bonnier Carlsen Astroboy och Dragon Ball Z på svenska. Alla tre Astroboy volymerna släpps den 15 mars. Dragon Ball Z-serien i färg är en längre serie och finns i 12 volymer. Den första volymen kommer den 1 april och därefter släpps böckerna den 1:a varje månad. Citat taget från http://www.bonniercarlsen.se/v2/news.asp?ID=264&sidTyp= Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Kommer det bara komma 3st Astro Boy böcker? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Kommer det bara komma 3st Astro Boy böcker? Jag vet inte, men jag sökte och fick upp en holländsk/tysk (?) sida där de hade Astro Boy. Där fanns det 6 stycken pockets översatta Jag tycker det bör komma mer än 3 pockets, eftersom det finns... http://www.stripnet.nl/search/genre/22 Scrolla ner lite på sidan så hittar ni Astro Boy. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Momo Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 alltså jag tycker manga är bättre i svart och vitt!! jag fattar inte varför hår och sånt ska vara rosa och orange jag tycker det är bättre när det är i svart och vitt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 12, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 12, 2005 Astroboy kommer att ges ut i 3 volymer. Det är inte den vanliga Astroboy utan den omgjorda animén som kommer ges ut som pocket. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg