Japs Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Gjorde en bild av Mary från King of Fighters 2002. Blev nöjd med den ^^ Fast skorna blev lite sämre än resten plus att hennes högra underarm blev lite kortare än den andra, upptäckte det nyss. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Herre jävlar vilken midja!!! Lite tråkigt hår, i övrigt mycket snyggt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 eller hur Izzy vad har den där bruttan käkat? Men rigtigt snygg ^-^ som sagt lite boring hår Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Bra fast jag tycker att fötterna/skorna inte riktigt passar ihop med resten, men det är jag kanske ensam om. Men bra bild förövrigt^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Jag håller med. Vore bättre med till exempel Sneakers Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Syns verkligen att hon är från ett fightningspel Men bilden var mycket bra, förutom att ingen människa kan ha en sådan kropp. Men det är sånt man får leva med i fightingspel :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mittnamnfannsej Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 ansiktet var inte så specilett manga-aktigt... annars blev kroppen helt ok Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 ansiktet var inte så specilett manga-aktigt... annars blev kroppen helt ok Was? vem har sagt att det ska vara mangaaktigt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 5, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2005 vadå inte manga aktigt, fel å säga det tycker jag... manga är en egenstil inte andras stilar... tycker nog den är tillräckligt "manga" aktig, snygg så det räcker å blir över Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg