Kuroneko Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Tack för att ni tittar in trots min irriterande och dåliga titel men jag måste ha hjälp!! Akuthjälp!! Det är så att jag är ett väldigt stort digimonfan,(håna mig den som vill.) Jag har hållt på att spela in serien men idag när jag läste tablån på tv3s internetsida så ska dem visa Duelmasters istället. Så finns det nån snäll själ som vet och kan berätta vad jag kan få tag på hela digimonserien på svenska på säsong ett och två!! Snälla, ni kan rädda mig från ett liv värre än döden!! :| *moderator Z tog sig friheten att ändra på titeln till något begripligt* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Dom sänds väl på Fox kids runt 3 till 5 nånstan där i mellan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet mars 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Men jag har inte foxkids...Finns dem inte att köpa nånstans?? På svenska!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Degskalle Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Testa med att söka på "digimon +dvd" på google eller liknande Skulle gissa på att det poppar upp något användbart :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Jo dom går att köpa i stockholm på http://www.sfbok.se/ i gamla stan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet mars 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Jag har testat det, hittade bara dem 5 första volymerna. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet mars 4, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Där finns dem ju bara på engelska och inte på svenska. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 De första episoderna av "Digimon" ska finnas på VHS. Med Svensk dubb. Om dessa sedan har återsläppts på DVD vet jag inte, men jag skulle nästan inte tro det. Men leta på överskottsboleget, eller liknande. Med lite tur kan ni kanske hitta en kasset eller två där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg