ThoseN Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Ja har itne tecknat på länge nu men nu kommer det en bild iallafall http://img.photobucket.com/albums/v473/ ... a-girl.jpg gärna kritik..... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Du borde öva på ansikten och byxor tycker jag. Och även händer. Bilden är ju inte det bästa jag sett men knappast det sämsta ;) Sen om det är en tjej så får du märka ut de kvinnliga dragen mera. Om du inte vill ha stora bröst på henne så är ögonfransar och midjan och bredare höfter bra sätt, men midjan har du fåttt med ser jag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 a ja ska fixa till den i ps sen o lite sånt men tack tack Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 som Mustela sa, den är relativt bra i jämförelse med dina andra verk men hon ser absolut INTE ut som en tjej! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swan Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 lite kladdigt och en del kropps former förstår jag inte Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 3, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 suck... ja vet inte men de skulle bli en kille först men så tyckte ja frillan blev mer kort hårigt tjejhår och sen glömde ja ju ögon fransarna.Men ja lyckades bättre en mina andra verk iaf tack.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg