Jasper Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Har varit igång under sportlovet, här är vad jag åstdakommit; En mycket märklig bild, ska föreställa en bonde av något slag >.< (har förminskat bilden lite) En soldat..Av något slag. Han blir skjuten i bröstet, om någon undrar. Ritade några karaktärer i hl2 ur minnet, väldigt snabb skiss. Jag har spelat alldeles för mycket hl2 ..:O En liten serie om min reaktion över anime.se's plötsliga layout byte. Väldigt snabb. T3h asiatisk kock. typ en kvart. More to come. Eventuellt. Mer seriösa bilder kommer också upp, när jag orkar :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Men shit vad du var bra på teckna då Den där serien var ju rigtigt härlig ^__^ K3|>|> T|-|3 g00d w0rk u|> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Har du ritat av? Ja ja men Bondens fötters pose är lite små mysko du borde rita en liten bit av marken som han står på det ser bättre ut och man får mer känsla i bilden då... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Thosen; Nepp, allt kommer ur mitt egna, något vrickade sinne ^^ Mjo, bakgrund vore kanske en bra idé, har gjort en liten notis om just det ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 6, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 Ny bild..Lite kladd bara. Mer kommer imorgon ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg