Zaku Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 de gör ju ingen skillnad om de är hentai lr inte, de blir ju inte sämre bara för att de är hentai precis. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ElgeN Skrivet augusti 28, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2004 Det beror på. Vissa serier passar som hentai, andra inte. Jag tror inte att Love Hina skulle göras sig så bra som Hentai, med det upplägget som serien har. Däremot om man moddat det lite, så skulle det möjligen kunna bli en riktigt bra Hentai. Men historian förtäljer sig inte så... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 edit: love hina finns redan som hentai... ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 edit: love hina finns redan som hentai... ^^Det finns ingensomhelst officiell hentaiprodukt med Love Hina. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 nej..inte officiell Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet september 22, 2004 Anmäl Share Skrivet september 22, 2004 Men det gäller ju å andra sidan i stort sett varenda jämrans titel på marknaden. Eller trodde ni att Pokemon var ett undatag? Think again. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshiro_sprängs Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 edit: love hina finns redan som hentai... ^^Ja, vad annars? För som vi alla vet är ALLA serier och tecknade filmer ifrån Japan grovporr med tentakala inslag(detta gäller i synerhet "Love älskar Hina"...) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 Bläckfisken Love... Nä, tacka vet jag Love Lodjur. ;). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 de gör ju ingen skillnad om de är hentai lr inte, de blir ju inte sämre bara för att de är hentai precis. ett citat av många. Hur kan Love hina räknas som hentai? visst kan det vara lite småperverst men knappast hentai. Hentai, vilket jag inte vill yttra mig om så mycket på denna sida, är INTE hentai. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 de gör ju ingen skillnad om de är hentai lr inte, de blir ju inte sämre bara för att de är hentai precis. ett citat av många. Hur kan Love hina räknas som hentai? visst kan det vara lite småperverst men knappast hentai. Hentai, vilket jag inte vill yttra mig om så mycket på denna sida, är INTE hentai. Jag tror de talade om att det fanns s.k. hentai doujinshi inspirerad av Love Hina. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow Naruto Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 gå till http://www.hentai.null.se om ni ska snacka hentai Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 Länken fungerar inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Roligaste serien som går att köpa :) Dock lite pervers ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 15, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 15, 2004 Tvåan kom ut i akademibokhandeln nära mig idag! ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet oktober 21, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 21, 2004 Whoa, nu måste jag bara fråga dig Shika. Hur mycket betalade du för volym 2 på akademibokhandlen? Var nämligen själv i en av deras butiker (Kalmar) och kollade, och där kostade den 100 riksdaler, vilket jag tycker är ofattbart dyrt! Sprang dock kvickt över till en annan bokhandel (Dillbergska), och såg att den där endast kostade 69 kr! Visst, en prisskillnad på 10 kr hade jag väl nästan räknat med. Men här pratar vi om en skillnad på exakt 31 kronor! Det är just därför jag undrar ifall det är likadana priser i alla andra akademibokhandlar runt om i Sverige... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 I vår akademibokhandel vart det 100 kronor ja! men jag orkade inte kuta runt o leta efter andra affärer, ja hade väntat så länge på tvåan.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet oktober 22, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 22, 2004 Vad häftigt. Du måste vara väldigt rik som har råd att slösa bort så mycket pengar mer än nödvändigt. =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet oktober 23, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 23, 2004 där ja bor har de inte fått utt Love Hina 2 än :( Dom är typ 1-2 månader efter alla andra, så ireterande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet oktober 24, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 24, 2004 Vad häftigt. Du måste vara väldigt rik som har råd att slösa bort så mycket pengar mer än nödvändigt. =) Tyst på dig hehe :P Nae inte är jag så rik.. den tog en bra bit av min månadspeng den jävla (bra) mangan.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ani-chan Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Den är väll helt okej tycker jag, pervers är det väll lite som du sa. Men det är väll nästan alla shoujo mangor, eller? :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Du menar alla shonen-mangor? (Alltså pojkserier). Men svaret är ändå nej. De flesta pojkserier baseras på slagsmål. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 ...och vänskap och att göra sitt bästa för att till sist vinna? Eller det kanske är unikt för just Shounen Jump? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg