forehead Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 Vad menar ni med att dom "tar det lungt" ? Tycker att det går i samma "takt" som all annan manga...? jag relaterade bara till informationen som boberg skrev och svarade på frågan, om de håller en annan takt än vad han skrev så är det väll bra med det.. whatever Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2004 Ja ok, men inte är det 4 månader? eller? ...det är väl bara 2???....tidsuppfattning, inget jag varit bra på men jag tror inte att det är 4 månader. min bror köper mangan och han har inte köpt den på läng men inte är det 4 månader! :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2004 köper mangan? det är Love Hina som det pratas om och inget annat, och där har ju bara volym 1 kommit så.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2004 Ja...han "köper mangan". han har upp till volym 3. eller va? jag förstod inte inlägget du har skrivit så konstigt i slutet??? jaha...nu såg jag, svenska. ok jag såg fel, trodde det var Engelska... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet juli 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2004 haha :P visste att du var ute och cyklade på något sätt. ja du, och alla engelska volymerna av love hina har redan kommit ut, så om det är så att han inte köper dem så är det nog för att han är pank eller att han missat det totalt :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 7, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 7, 2004 ok, men det jag trodde var att ni menade att det inte hade kommit ut fler än 1:an (engelsk vertion). tror att han inte har mycket pengar..han har inte köpt så mycket på senaste tiden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MickeMaul Skrivet juli 25, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2004 Jag tycker love hina är skitbra jag har också A.I. love you 1-3 en av Ken Akamatsu's serier Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ladello Skrivet juli 29, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2004 en sak bara..I love hina animen i episod 22 i slutet, så vänder naru på sin "Liddo" och det står något på den..vad står det? att den tillhör Mutsumi eller?? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pennywize Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 Love Hina var den första animen som jag såg "seriöst"(hade sett bra nog med animeserier på tv innan), och jag tyckte den var helt underbar. Jag läste mangan kort därefter och gillade den om inte mer än animen. Det var för ungefär 2~3 år sedan. Men nu när jag läste om den så förstår jag inte mig själv, varför gillade jag denna serie? Kanske för att det var den första animen/manga jag såg , och det var nog en impulskänsla. För nu ångrar jag att jag köpte mangan, jag tycker nu att Love Hina är en av de sämsta serierna som gjorts. Men min åsikt är nog inte värd mer än 5 öre för er... :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet juli 31, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2004 en sak bara..I love hina animen i episod 22 i slutet, så vänder naru på sin "Liddo" och det står något på den..vad står det? att den tillhör Mutsumi eller?? Nej, inte att den tillhör henne... men det står hennes namn där: "Otohime Mutsumi". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 10, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2004 så just på sfbok.se att nr 2-3 hade kommit ut :) får väl ta och köpa dom, för ja har tyvärr inte köpt dom på engelska Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Kakashi_ Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 de hade inte kommit ut man kan bara förhands boka dom... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 hmm ja som trodde att de hade kommit ut två till, men de var väl för bra för att vara sant :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Kakashi_ Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 hmmja som trodde att de hade kommit ut två till, men de var väl för bra för att vara sant :( Troligen... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 11, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2004 men ja tyckte att de var lite konstigt efter som nästa bok kommer i oktober :S ahhh Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shikamaru Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 bara läst första... längtar efter nästa B) översätt fort XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Kakashi_ Skrivet augusti 12, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 12, 2004 men ja tyckte att de var lite konstigt efter som nästa bok kommer i oktober :S ahhh Har för mig att det står september på sfbokhandeln Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 men ja tyckte att de var lite konstigt efter som nästa bok kommer i oktober :S ahhh Har för mig att det står september på sfbokhandeln de kanske står september i sfbok men de står oktober i första boken Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 tycker att de går slött, tar väl säkert 3 månader mellan varje bok :| Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 läste igenom hela serien i vintras, mycket bättre än animen tycker jag faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet augusti 22, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 22, 2004 tycker att de går slött, tar väl säkert 3 månader mellan varje bok :| Det är inte så konstigt, eftersom pocketsläppen inte får gå förbi utgivningen som sker i Manga Mania. Så, sålänge Love Hina finns kvar i Manga Mania kommer utgivningen på en bok per kvartal att fortsätta. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaku Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 väldigt ireterande, ja orkar inte vänta på nästa >:) och ja har inte pengar att köpa dom engelska(idag fick ja hem en beställning från sfbok, samurai deeper 1-3 och naruto nr 4). bara de kostade drykt 450 kronor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Min kompis tycker det är Hentai aktigt, men det är det ju inte. (vad tycker ni?) Hentai är ju P#R# . right? själv tycker jag inte att det är i närheten. :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 "hentai aktigt", visserligen lite fel kanske, men man förstår ju precis vad han menar. det är mycket nakna brudar i love hina, ofta för mycket för vissas smak. men som sagt så säljer det, tyvärr, och Akamatsu verkar faktiskt själv gilla att måla ecchi (med tanke på hans personliga kommentarer i de olika böckerna). det är något som man får leva med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet augusti 27, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 27, 2004 Min kompis tycker det är Hentai aktigt, men det är det ju inte.(vad tycker ni?) Hentai är ju P#R# . right? själv tycker jag inte att det är i närheten. :S Spelar det egentligen någon roll? Även om vi skulle kalla det hentai så är det ju samma bilder fortfarande. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg