Gäst Crystal Melody Haven Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 ... finns det någon mer här inne som gillar animeserien 3x3 Eyes like mycket som mig? (mycket alltså :P) :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Den är väl bra, långt ifrån den bästa jag sett.. men bra.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Det är bra, men lite för kort för min smak. Men det är som sagt väldigt bra... Men ligger dock inte heller på min top fem... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Jag älskar den! En av de bästa jag sett! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Helt Ok är den i allafall. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garaa Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 mjo... den e okey :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tesked Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 crystal här igen. ny användare, tröttnat på förra namnet. ville prova något nytt. 3x3 Eyes är den bästa animen jag vet. är nästintill 3x3 Eyes tokig. 3x3 Eyes var den första animefilmen som jag köpte. Mina föräldrar köpte dock anime till mig när jag var mycket yngre (en av dem var svenskdubbade Kaze no Tani no Naushika). Så jag köpte 3x3 Eyes del 1, 2, 3 och 4 som ihoppsatta till 2 stora delar på en VHS. Och det var mycket bra :) sedan några år senare fick jag reda på att det fanns en forsättning, och jag lyckades hitta dessa 3 filmer hos sfbok. Och jag tycker 3x3 Eyes är bäst. Varken Kaze no Tani no Naushika eller Sen to Chihiro no Kamikakushi tycker jag är så bra som 3x3 Eyes. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yidaki Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Jag tycker 3x3 är skitbra. Men jag har inte läst mangan, och den har jag hört ska vara mycket längre och mycket våldsammare (bra kriterier enligt mig :)) Synd att jag inte tänker köpa någon manga inom någon snar framtid, annat känns viktigare (som interneträkningen eller skolböckerna :D) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Siren Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Jag tycker 3x3 är skitbra.Men jag har inte läst mangan, och den har jag hört ska vara mycket längre och mycket våldsammare (bra kriterier enligt mig :)) Synd att jag inte tänker köpa någon manga inom någon snar framtid, annat känns viktigare (som interneträkningen eller skolböckerna :D) crystal här igen..bytt användar namn tre gånger :/ har inte heller läst mangan, det finns 34 nummer (om jag är korrekt) och den slutades produceras år 2002. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MackanRoyan Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Varför byta namn ?, du borde kunna fråga Admin om han kan ändra namnet på ditt orginal konto i stället för att göra en massa konton som ingen kommer att använda sen ? Admin borde väl kunna ändra nickname eller ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Siren Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Varför byta namn ?, du borde kunna fråga Admin om han kan ändra namnet på ditt orginal konto i stället för att göra en massa konton som ingen kommer att använda sen ? Admin borde väl kunna ändra nickname eller ? hehe...en av orsakerna att jag tar bort mig och ångrar mig är för att jag finner forumet ganska inaktivt. och tänker att jag blir medlem senare eller inte alls.. och sedan så ser jag någon posta i en av mina trådar, och då skaffar jag en användare igen för att jag ska kunna posta :) kanske kan man posta som gäst? inte kollat upp det ..än. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg