Hinata-chan Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 om man inte vill eller kan sy egna dräkter så finns de rätt coola här www.toysnjoys.com/narutoapparel2.html dyrt....men vad gör man inte för konsten ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet mars 16, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2005 Phew~! O_o billigare hittar man ju på ebay! men roligast o sy själv, b blir billigare också :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinata-chan Skrivet mars 18, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 jo det är ju sant.... Jag tycker oxo att det e roligare med egensydda grejer.. men det är ju inte alltid man kan eller vill. Tyckte dock att det var roligt med en hel Naruto dräkt.. det har jag inte sett innan... vad jag har sett finns det nästan bara kläder till Sakura och Sasuke. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet mars 18, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 18, 2005 Du kan ju be någon commissiona, alltså sy åt dig isåfall, så är d iallfall hemmagjort ;); Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinata-chan Skrivet mars 21, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 21, 2005 om man känner några man vågar fråga ja..... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg