Ryuji Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Jag provade att ladda upp den igen och nu ser jag den! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Är den? Den syns bra för mig. Hah, jag ser den inte iaf. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Den här tråden blev populär läskigt snabbt! XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 vad fint det blev *^^* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet mars 1, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Den här tråden blev populär läskigt snabbt! XD Bara för att det var jag som startade den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JewnaS Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Jäklar va snygg design..! Good Job! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 vet inte om någon nämt det (orka läsa igenom allt) lr om det bara är så för mig men http://img.photobucket.com/albums/v39/z ... gmaybe.jpg Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 vet inte om någon nämt det (orka läsa igenom allt) lr om det bara är så för mig men http://img.photobucket.com/albums/v39/z ... gmaybe.jpg är det bara så under forum-sektionen eller även under hem? förövrigt kan buggen bero på gammal version av internet explorer, så för att fixa problemet skall en uppdatering av IE funka, alternativt byta webbläsare till t ex firefox. Om det inte funkar så skall vi be krunaldo ta tag i det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Detta blev ju riktigt snyggt ju!! :D Den blev faktist snyggare, lite fräschare (hm osäker på stavning ^^). Jag blev ärligt talat osäker på om det var rätt sida jag kom till nu när jag klickade mig in hit ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rich Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Mycket trevligt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Men jag saknar zimeons "Kan du din manga" och Anime historia. Eller finns dom här någonstans? ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Skulle tippa att dem finns under fliken Recensioner ^-^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Skulle tippa att dem finns under fliken Recensioner ^-^ Nix. Där står bara: "ingeting är klart!!! som sagt detta är bara en preview, dock ska vi ordna alla sektioner till nyår" Men till nyår?! Det är ju nästan ett år tills dess :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Skulle tippa att dem finns under fliken Recensioner ^-^ Nix. Där står bara: "ingeting är klart!!! som sagt detta är bara en preview, dock ska vi ordna alla sektioner till nyår" Men till nyår?! Det är ju nästan ett år tills dess :S Det är rester från när i stort sett allting kodades, som var vid jul ungefär, 2004. Avathar och Krunaldo var sen så korkade (ja, faktiskt, om ni ursäktar) att de publicerade alla ändringar innan de ens hade fixat klart alla sektioner, eller någon vettig text/förklaring varför de inte fanns. Men alla gamla artiklar skall komma upp igen (innan nyår ;P) och även med det funktioner för att lättare posta fler artiklar och recensioner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 ^^ nu ska vi inte kritisera folk här forehead. I.o.m. att jag kan fixa saker när det behövs nu utan avathars ingripande borde saker fixas betydligt eftersom avathar är en man med många updrag. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shike Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 YES!!!! Jag har väntat på denna layout ända sedan jag såg den första gången (Ni lade upp den på test en snabbis tidigare också vad jag kommer ihåg...) Vacker är den i a f^^ Ööööööh, jag skrev en ny signatur alldeles nyss, men det är bara ett tomrumO.o Edit: Funkar nu, var inget^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet mars 4, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 4, 2005 Nu ska också artiklar vara uppe :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No/One Skrivet mars 6, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2005 Wohoo, här har man varit borta ett tag & så blir det så här fräscht :D väldigt nice blev det måste jag säga ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg