Avathar Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Hej hopp alla glada, vi blev nyss klara med den nya designen, så det var inga smärre ändringar här inte ;) Jag hoppas ni alla tycker om den lika mycket som mig och är glada av att se lite ändring på sidan. Vi har nu ordnat till ett nyhetscript för hemsidan som man kan se på första sidan och kommer inom väldigt väldigt kort börja publicera alla intressanta artiklar vi har fått inskickade. Men det är inte allt, vi har också spikat att vi SKA börja hosta folks animeringar samt serier på anime.se, så för alla tecknare där ute! KOM IGEN! :) Mer nyheter as we go, tack för att ni har stannat kvar hos oss under denna händelselösa tid som nu är över. Daniel Freij Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Fy helvete vad snyggt! Keep up the good work! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Sådär nu ska hela altet fungera relativt väl. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Snyggt skin på forumet måste jag säga, och sidan ser ju inte så dum ut den heller. Nu återstår det bara att flla den och fixa alla buggar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Det blev rätt så bra faktiskt. Tror det blir bättre när man vänjer sig ordntligt vid det. Bra att det händer något här i alla fall. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Det blev rätt så bra faktiskt. Tror det blir bättre när man vänjer sig ordntligt vid det.Bra att det händer något här i alla fall. ;) Vad jag förstått så ska knapparna integreras in mer med bakgrunden i forumet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 OMG! Det blev ju riktigt snyggt! Men kommer ändå sakna den gamla lite. Trots allt grunden ;) Men vänjer mig nog vid den här :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Eventuella buggar med cachade css filer som spökar har lösts genom att simpelt döpa om css filen till hatahttp.css ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Ser mycket bra ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 kommer avatarerna tillbaka ordentligt sen? eller det är troligen en dum fråga... men ännu snyggare nu än när jag sist kollade... keep up the good work Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 kommer avatarerna tillbaka ordentligt sen? eller det är troligen en dum fråga... men ännu snyggare nu än när jag sist kollade... keep up the good work jag tror avatararna har blivit raderade, kan ta en kik. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 kommer avatarerna tillbaka ordentligt sen? eller det är troligen en dum fråga... men ännu snyggare nu än när jag sist kollade... keep up the good work jag tror avatararna har blivit raderade, kan ta en kik. I värsta fall så är det väl bara att ladda upp de igen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 kommer avatarerna tillbaka ordentligt sen? eller det är troligen en dum fråga... men ännu snyggare nu än när jag sist kollade... keep up the good work jag tror avatararna har blivit raderade, kan ta en kik. I värsta fall så är det väl bara att ladda upp de igen? så sant så ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Helt underbart! Jag älskar allt det nya! Och jättebra att man ska kunna ladda upp bilderna här också. Tack, tack TACK! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Detta har nu gjort bra (Ni som är Inblandad). HEJA Anime.se! ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
L3prechaun Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 gud va glad jag blir.. ;) underbart.. all creeds till er som fixat väldigt bra. gj grappar :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 "Gäst" ovan=mig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Oh, och jag som var orolig för dålig respons ^^ Men mja, det är väl ett lyft, men det finns fortfarande mycket som kan förbättras. Konstruktiv kritik och tips uppskattas ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Gillar den nya designen skarpt! Bra jobbat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Otroligt snygg design :) Grattis grabbar ;) Både färgerna och konstruktionen ser riktigt bra ut, kul att se ändringar, jag gillade personligen inte den gamla designen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Mjo, man måste väl vänja sig.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wilcon Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Såg nyss att "redigera"-knappen inte finns, kanske kommer senare? Kul med både nyheter och kommentarer till dem, nu får ni verkligen fart på sidan ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Jag förstår dock inte varför ni ska envisas med att ha sidan så himla smal =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet februari 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Såg nyss att "redigera"-knappen inte finns, kanske kommer senare? Kul med både nyheter och kommentarer till dem, nu får ni verkligen fart på sidan ;) redigera knappen? hmmmmm? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Såg nyss att "redigera"-knappen inte finns, kanske kommer senare? redigera knappen? hmmmmm? den finns om du kollar under de andra sektionerna, heter dock "ändra". Av någon mystisk anledning går det inte att redigera sina posts i Nyheter verkar det som, något för Avathar att kika på. Kan ändra din iaf. /avathar Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg