Dread Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 har det hänt nåt speciellt eftersom forumet mer eller mindre gått över till engelska, alltså inte inläggen utan allt i övrigt? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Jadå, vi håller just nu på och möblerar om lite. :) så i yran tänkte inte jag på att lägga in våran lilla söta översättning som vi hade. ;) Det kommer snart vara tebax till svenska. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 k, men det blev, snyggt iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Snyggt jobbat! Nu är det lite småfel som måste fixas bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Ärligt talat känns den nya designen smetig. Bannern(eller vad man ska kalla det) är riktigt snygg. Fast själv vill jag ha texten lite mer inramat, och inte en sån ful text tack. :[ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Sidan är snygg, men forumet är ju urtrist - fast det kanske bara är medan renovering pågår? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Sidan är snygg, men forumet är ju urtrist - fast det kanske bara är medan renovering pågår? Det kommer, det kommer ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Tillockmed mitt forum är snyggare än det här nu ;) Hehe, kanske inte iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avathar Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=2709 Vg. använd den tråden istället. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg