Yrat Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 http://www.fragbite.com/?threadID=83787 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 #617 ztaOld school 2005-02-27 19:24 HAN LJUGER FFS!! HAN DRIVER MED ER!!! F*N VA NI E LÄTTLURADE ASSÅ Texten ovan är skriven av en användare på Fragbite. Vänligen var källkritisk när du läser den och tänk på att ett mynt alltid har två sidor! Förutsätt inte att innehållet i texten är sanning. Kan vara så. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet februari 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Hur som helst var de roligt att läsa det iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Hur som helst var de roligt att läsa det iaf Jo ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Hur kan man gilla Counter-Strike? Bara det är ju fan sjukt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Vad fan?! Han spelar hellre CS än har sex med en tjej?! VAR ÄR MIN BÖSSA JAG SKA UT OCH JAGA IDIOTER! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Vad fan?! Han spelar hellre CS än har sex med en tjej?! VAR ÄR MIN BÖSSA JAG SKA UT OCH JAGA IDIOTER! haha... *ikkari tar en ak47, väst och några granter och säger "Go go go" * Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Bara för mig som det inte kommer upp något för då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Okej, Cs är kul ibland men... jag tror att han killen skulle behöva läggas in på mental sjukvård eller nåt... tänka sig att CS kan kväva de djuriska instinkterna hos en kill... innerst inne tycker jag nor som dig Krunaldo, han har gått en bra bit på vägen för långt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Vad fan?! Han spelar hellre CS än har sex med en tjej?! VAR ÄR MIN BÖSSA JAG SKA UT OCH JAGA IDIOTER! haha... *ikkari tar en ak47, väst och några granter och säger "Go go go" * *Terrorist spotted* *FLASH!* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Kakashi- Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Bara för mig som det inte kommer upp något för då? Bara för dig LizZiGicLae ;) XD http://web.telia.com/~u45111234/cs.bmp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Känner igen mig..:O Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg