elmor Skrivet februari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2005 Etta blir för mej också FMA, två blir nog samurai 7 ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaphod Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Helt klart Elfen Lied. Stämningen i den är härlig, mycket bra utformade karaktärer. Även stilen på animen passar mig perfekt. Alltså, Elfen Lied. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Med tanke på att det mesta jag kollar på nu känns väldigt uråldrigt i förhållande till dagens "krav" så var det nog en ganska klurig fråga... Lärardags (Sensei no Ojikan) bör inte gå onämnd förbi. Inte heller Stålalkemisten (FMA) eller School Rumble. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elmor Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Med tanke på att det mesta jag kollar på nu känns väldigt uråldrigt i förhållande till dagens "krav" så var det nog en ganska klurig fråga... Lärardags (Sensei no Ojikan) bör inte gå onämnd förbi. Inte heller Stålalkemisten (FMA) eller School Rumble. School Rumble går ju fortfarande? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Med tanke på att det mesta jag kollar på nu känns väldigt uråldrigt i förhållande till dagens "krav" så var det nog en ganska klurig fråga... Lärardags (Sensei no Ojikan) bör inte gå onämnd förbi. Inte heller Stålalkemisten (FMA) eller School Rumble. School Rumble går ju fortfarande? ...... Ja? Har jag sagt att den slutat? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AIe Skrivet mars 7, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2005 Hmm... har inte sett så mycket nytt under 2004, men måste jag välja så blir det Midori no Hibi och Gantz. Båda överraskade mig rätt stort faktiskt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet mars 7, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2005 Elfen Lied är ju helt klart en favorit, men även GantZ och DearS var mycket bra de också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nihilus Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Min favorit år 2004 är självklart Elfen Lied, den har allt =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Favoriten år 2004 är utan tvekan FullMetal Alchemist. Efter den så kommer Elfen lied. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg