docster Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 - Can A nerd Get the Girl? [585 KB] Inskannat från Newsweek, februari 2005 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teron Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Känns som artikeln bara säger det Fab 5 och alla andra makeover program redan sagt =( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet februari 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Känns som artikeln bara säger det Fab 5 och alla andra makeover program redan sagt =( Sad but true :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Känns som artikeln bara säger det Fab 5 och alla andra makeover program redan sagt =( Att ränderna aldrig går ur? En gång otaku alltid otaku? För det är ju DET som är slutklämmen.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Jahapp. Och så finns vi nördtjejer som betackar oss från att hänga med en kille vars ideal är jobb, fotboll och superier (som jag fått intrycket av att "medelsvensson" bör pyssla med?) Hellre nån man kan åka till Japan tillsammans med och dela alla nörd-kostnader med (inköp av anime, japansk musik, pocky etc) Fast otaku i betydelsen asocial snubbe som inte tvättar sig kan jag faktiskt förstå varför de inte får en date... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Fast otaku i betydelsen asocial snubbe som inte tvättar sig kan jag faktiskt förstå varför de inte får en date... Gafvert tänker på "den där" snubben som intervjuades i Otaku no Video. Men ändå, aldrig att jag skulle ge upp mitt favoritintresse för en brud. Jag älskar mig själv för mycket just nu. Det brukar lösa sig med sånna där saker. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dancing Moon Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Det är inte det besatta intresset jag stör mig på - herreminje, aldrig att jag skulle sluta vara yaoi/slash-fan på grund av en kille! - men denna del: snubbe som inte tvättar sig Om man dessutom inte går ut(anför huset) mycket tycker jag inte direkt man har skäl att klaga på att ingen gillar en. Ett förhållande handlar om att ge och ta och allt sånt där skräp Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 haha tur att jag inte är Otaku då!^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg