Izzy Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Det är konstigt, precis efter att jag har gjort en "svacktråd" så går det plötsligt mycket bättre, så var det förra gången också. Konstigt... fast bra!! Det här är Danas elaka äldre syster, den första bilden kanske ni känner igen ansiktet på. Den andra gjorde jag på ca en kvart. *stolt* Trodde inte jag kunde göra två olika bilder med samma person på. Men det gick! Och snabbt dessutom. Jaja, kommentera gärna! http://www.animanga.nu/comments.pl?cid=324816 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Mycket fina bilder Izzy! Det var någon på Animanga som pratade om fel vid klänningen o håret, var är det?Har tänkt att bli medlem på Animanga tror jag! Min förra användare kan jag inte logga in på, det kunde jag ju innan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Jag hade glömt et streck i klänningen precis vid håret på den andra. Syns ganska så tydligt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 de var tuffa... kan man vänta sig en färgläggning? skulle vara trevligt isf... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet februari 23, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Kanske, vet inte säkert. Men man kan ju hoppas ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Jag hade glömt et streck i klänningen precis vid håret på den andra. Syns ganska så tydligt. Ja, jag märkte det efter att ha skrivit inlägget ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Du borde ha mer ditaljer i staven den ser så tom ut. Heheh ja alla gillar alv öron.Man ser att du kommer bli en ny ebba typ. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 Ny ebba typ? Ungefär som... du ritar likt henne, eller som, du kommer bli duktig? Eller vad menar du? Bilderna är inte alls färdiga än, inte på långt när, mer detaljer kommer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg