olofgr Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Hej, detta är min senaste bild. Använde Opencanvas och Photoshop 7. Klicka för förstoring Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Snygg ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Tja, många diskutioner på forum brukar urarta till en såkallad "sandlåda", så varför inte ;) PS. jag säger inte att sandlådsdiskutioner är bra. Men vem har inte vart med i en under sina mindre mogna dagar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 skit snyggt! ;D men vad har man Opencanvas till ? ^^ vet inte va det är för program, hehe ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Jag måste återigen säga att du är enastående, jag fullkomligt älskar dina bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olofgr Skrivet februari 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 tack så mycket. sepeMuLLe: Opencanvas är ett ritprogram, orkar inte förklara hur det fungerar. Men det är grymt bra enligt mig. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 tack så mycket. sepeMuLLe: Opencanvas är ett ritprogram, orkar inte förklara hur det fungerar. Men det är grymt bra enligt mig. ^^ hehe okej, använder du Pad eller ? :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 najs bild, mysiga färger ^^ sandlådor e roliga ^__^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 open canvas, e det ett gratis program eller ett sånt program som kostar skjortan? ;) Ps, har sett den på animanga innan... men den är fortfarande lika snygg... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Jag har också blivit frälst på open canvas, inge bättre program (vid min vetskap) att göra lineart i med wacom! bilden e skitsnyggt, hittar inge fel vid första glansen iaf ofta man är efterbliven om man leker i sandlådan, jag lekte i sandlådan så sent som i sommras (då 18 år) dock skulpterade jag i den! jävla ungar att inte fatta att det var KONST inte nått man kan sparka sönder så fort jag drar! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg