tomado Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Jag gråter inom mig, jag har sett hela CCS! Vad ska jag göra?Det känns tomt om hjärtat! DEn hade så bra slut tycker ja oxå!Ååh, den är slut! Kan ni på anime.se trösta mig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Har du även sett de 2 filmerna ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Jag kände precis samma sak när jag hade sett Ah! My Goddess säsongen. Man vill ju inte att dom ska sluta! :''''''( *tröstar tomado* :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicke Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 ? Ah! My goddess tv är ju bara på ep.7 än så länge eller menar du den från 98? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 ? Ah! My goddess tv är ju bara på ep.7 än så länge eller menar du den från 98? Precis :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 nog är det sorgligt när en bra anime tar slut. se bara på Hikaru no go och GTO. det är serier man vill ha mera av :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet februari 22, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Det är bra om en serie inte blir för lång heller. Risken finns ju att den blir väldigt uttjatad, det är inte alltid lätt att få nya ideer hela tiden som håller. Skulle gärna sett mer Hikago men de 75 avsnitten som den hade kommit upp vid i det laget kommit till seriens topp och hellre får den stanna där än att börja dala ner i en ravin i ytterligare sjuttio-x avsnitt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 22, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 22, 2005 Har du även sett de 2 filmerna ? Nej, det har jag inte!Får väl söka tag på dem... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 23, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 23, 2005 Jag gråter inom mig, jag har sett hela CCS! Nä, du kan väl inte hinna före SVT? Jaja, se filmerna iallafall. Den första tyckte jag var rätt bra. (har inte sett den andra) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Jag gråter inom mig, jag har sett hela CCS! Nä, du kan väl inte hinna före SVT? Jaja, se filmerna iallafall. Den första tyckte jag var rätt bra. (har inte sett den andra) Har inte SVT sänt hela seriel!? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sokkan Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Har inte SVT sänt hela seriel!? Nej, idag sändes avsnitt 49. "Åh nej, ett Mördarpiano!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 24, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 V...va...Neeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!Ännu ett avsnitt missat *drar sig i håret* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senshidude Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 "Åh nej, ett Mördarpiano!" HA! Trade Mark på ett Mördarpiano. lol. ^^ V...va...Neeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!Ännu ett avsnitt missat*drar sig i håret* Säg inte att du slutade se efter episoden om Sakuras slutgiltiga dom..? Det finns ju hela 70 episoder totalt och alla kommer att visas. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Var Sakuras sista dom det där när Yue är med? Och emd den där fina sången i slutet? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Det finns tre säsonger av Sakura, den första är 35 avsnitt, den andra är 11 och den sista är då kvarvarande 24 avsnitt. Sammanlagt 70. Sakuras dom kommer i avsnitt 46. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoushoka-San Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Haha, vilken dundertabbe :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg