patrick Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 dette er mitt første photoshop forsøk så?? er den bra??? hva kan jeg forbedre?? http://anime.no/forum/album_page.php?pic_id=6711 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Jag skulle gärna se lite mer djup, skuggor och sånt, men annars ser det nog rätt bra ut... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 21, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 21, 2005 Njaa...Den är ju ganska enkel målad, men inga fel vad jag kan se.Färläggningen är enkel, men det är ju ditt första försök i PS.Sen vill jag också säga, välkommen till Anime.se - Drömmarnas forum!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 24, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2005 Jag tycker om den väldigt mycket!:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Tja, du kan ta och "shadea" lite mer, dvs skugga, och ge den mer volym välkommen till Anime.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 första ps bilden hmm, jag kan inte säga att den är bra för att vara första eftersom det inte finns några skuggor alls, allt du gjort är att måla innanför linjerna! men linearten är ganska bra, skulle dock vilja se mer folds o större händer! Välkommen till anime.se btw Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Bilden ser väldigt kantig ut, dem skäl som jag tror bidrar till detta är följande. Huvudet ser man framifrån, torsot från sidan och framifrån på samma gång, högerarmen är för långt bak. Men övning ger färdighet, ditt öga lär sig se vinklar bättre desto mer du ritar. Välkommen till Anime.se, sveriges största anime.se community Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet februari 25, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 25, 2005 Välkommen till Anime.se, sveriges största anime.se community You bet ;) Bilden är ett helt okej första försök, det är bara träna på. Något mer konstruktivt än det har jag tyvärr inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mittnamnfannsej Skrivet februari 26, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 26, 2005 PRova att teckan lite mjukare, bilden är ganska kantig... De första gångerna brukar ocftast inte bli perfekta... ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet mars 1, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 1, 2005 Roligt ansikts utryck. Jobba mer på bilden vet ja. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet mars 3, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 3, 2005 ub3rph37 snubbe ;) Skönt målat och fina pickadoller. Du har en egen stil och det gillar jag! Keep up the good work Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg