tomado Skrivet februari 19, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 19, 2005 Här tänker jag lägga upp alla bilder jag lägger upp framöver, jobbigt att göra nya trådar hela tiden. http://img.photobucket.com/albums/v230/ ... 079b33.jpg Min nya sötiga kanin Suddig pga webcam http://img.photobucket.com/albums/v230/ ... b6a221.jpg Gjorde den på en bildlektion, han gör reklam för kattmat :D Nytt 2/3! http://img.photobucket.com/albums/v230/ ... Flash1.jpg Gjorde den nyss, rätt nöjd faktist. Ännu mer nytt 2/3! http://img.photobucket.com/albums/v230/ ... Flash2.jpg Lite lik den förra, kanske kan jag försöka göra en serie med dom två i? I LUV RED HAIR!! Nytt 23/9! En ninja trio: http://img.photobucket.com/albums/v230/ ... jaclan.jpg Webcam...Jag lovar, jag funderar faktist på en scanner...TT_TT En liten söt Chibi mde penna o grejer ^^ http://img.photobucket.com/albums/v230/ ... tchibi.jpg Jag lovar!! TTOTT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet februari 20, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 måste säga: SKAFFA SKANNER! ^^ de är inte såå dyra :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 20, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 20, 2005 Jamen vafan, jag kan sticka till morsans jobb som har scanner väldigt ofta + att jag är rädd för att tappa tecknarlusten och ha spenderat pengar på ingenting. btw:på Lördag ska jag dit, och jag har nya bilder förberreda Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Varför skriver ingen något TT_TT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Varför skriver ingen något TT_TT Rolig kanin :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet februari 27, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Varför skriver ingen något TT_TT Rolig kanin :P Mm, men vad tycker du om kattmatsreklameraren?(långt ord) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuji Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Ser inte riktigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaVo Skrivet februari 27, 2005 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2005 Ball kanin :D, synd att du inta hade ritat mer på den och scannat den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thakandymahn Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 fina... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet mars 2, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 JA tycket katt saken va as ball gillar hans min!ögonen o munnen är så bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 2, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 2, 2005 JA tycket katt saken va as ball gillar hans min!ögonen o munnen är så bra! Tackar, tackar ThoseN! Ja, ögonen är ju bara föör grymma eller hur? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Varför skriver inte någon i denna tråden?TT_TT Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Lägg ner mer tid på bilderna, en snabb paint-bild är ju inte så värst spektakulär. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izzy Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Kan hålla med där, dessutom får du ha lite tålamod Tomado. Du kan inte vänta dig att få hur stor respons som helst! Ge det lite tid, och fortsätt öva under tiden så ska du se att det går bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet mars 8, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Lägg mer tid på bilderna. skissa upp det, scanna line art, måla ja sånt så det blir snyggt. en Paint bild är inte så himmla snyggt direkt men men Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet mars 8, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet mars 8, 2005 Nej, en paintbild är inte så snygg, tur att inga här är det då^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 ska jag vara ärlig så finns det bara EN bra sak med dina senaste bilder o det är hudfärgen vikktet inte kräver vidare skills för o få fram! i den senaste krummlar juh alla linjer ihop sig i pannan på honom asså! läg ner mer tid MYCKET mer tid på dina bilder! du har juh inte änns brytt dig om att sudda ut linjer som du målar över med andra linjer! i dina ögon kanske jag värkar dum nu, men jag är ärlig! du behöver väldigt mycket mer träning! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 ska jag vara ärlig så finns det bara EN bra sak med dina senaste bildero det är hudfärgen vikktet inte kräver vidare skills för o få fram! i den senaste krummlar juh alla linjer ihop sig i pannan på honom asså! läg ner mer tid MYCKET mer tid på dina bilder! du har juh inte änns brytt dig om att sudda ut linjer som du målar över med andra linjer! i dina ögon kanske jag värkar dum nu, men jag är ärlig! du behöver väldigt mycket mer träning! Approved Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet mars 9, 2005 Anmäl Share Skrivet mars 9, 2005 Innan du börjar med en "teckning", sätt dig ner och tänk igenom hur du vill att karaktären ska se ut först. Gör man det så är det lättare att undvika att det blir som med dina två senaste, att de liknar varandra. ( den första påminner om Iori från KoF, dock påminner det också om lite random ihopsatta linjer och färgytor ^^;; ) Det vore nog smart om du väntade lite med att göra en serie. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 La in 2 nya bilder...Vad sägs? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet september 25, 2005 Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 som vanligt ser man knappt ett skit va vad det är för du har ingen scanner. (om jag tittar på rätt bilder) förutom der så tipsar jag dig om att läsa tutorials och sitta o bara nöta anatomi osv :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tomado Skrivet september 25, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet september 25, 2005 Jag vet...jag måste ha scanner -.- Tar strax o köper en... Nått tips på en scanner till bra pris och som inte behöver ha überkvalitét? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidlolbarn Skrivet september 27, 2005 Anmäl Share Skrivet september 27, 2005 Jo ja tycker nog att du ska lägga mer tid på vilderna och träna mkt på proportioner. dina figurer har för det mästa ingen panna och det gör ju egentligen att hela anskitet ser lite konstigt ut. men katten var cool:D men träna o rita av mer huvuden skulle ja tipsa dig om. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg